justindrewbieber94

Alla inlägg den 1 februari 2012

Av bieber fans - 1 februari 2012 22:17


Justin twittrade: "i studion med @ Timbaland och besättningen. # Skapa. " Justin närvarande arbetar på album BELIVE  som kommer att släppas runt sommaren 2012



Justin med fans utanför inspelningsstudion!

Av bieber fans - 1 februari 2012 22:16


Justin Bieber bad om ursäkt till fansen för att inte hälsa på dem på en fransk flygplats på måndag (30 januari). Justin var i Cannes för 2012 NRJ Music Awards .

Han tog till Twitter för att förklara varför han inte kunde stanna och prata - skyller väntar paparazzi.

Justin twittrade: 
"Jag vill rensa upp något som är viktigt för mig. Häromdagen på flygplatsen fick jag omgiven av 20 paparazzin. Jag tycker inte om små utrymmen och jag ville bara komma på planet.

"Jag sprang för att komma genom porten och det finns en video av mig att köra av fans och på den andra sidan att du inte ser 20 paparazzin. Jag skulle aldrig köra med mina fans och för dem som jag klarade den dagen jag är ledsen. Jag vet att mina fans är mitt allt. Jag känner mitt ansvar för dem. JAG ÄLSKAR MIN BELIEBERS.

"Så när jag blir äldre vet jag att jag kommer att lära sig att hantera dessa saker bättre och bättre bara stilla lärande. fortfarande mänskliga. var bara tvungen att få ut det (sic). "



Av bieber fans - 1 februari 2012 22:15


Justin är "under misteln" Lady Gaga "Born This Way" och en riktning är "uppe hela natten" nominerad som de värsta album 2012 av NME Awards. Vinnarna kommer att premiärvisas på Londons O2 Academy Brixton den 29 februari 2012.

Rösta inte! NME.com

NME är populär musik publikation / magasin i Storbritannien.



Av bieber fans - 1 februari 2012 22:13


Selena Gomez, täck flicka i marsnumret av Cosmopolitan Mag öppnar om pojkvän, Justin Bieber .

Selena berättar Cosmo: "Jag är precis som alla 19-årig flicka. Om du är kär, du är i kärlek till fullo, och du bara vill gå på bio, umgås, och vara så normala som möjligt. Jag är lyckligt lottad att jag har hittat någon som har den filosofin. "

Cosmopolitan tidningen marsnumret slå står på 7 februari 2012.



Av bieber fans - 1 februari 2012 22:11


Justin Bieber :
"Vi är de 3 bästa vänner som någon kunde ha."

Av bieber fans - 1 februari 2012 22:10

¨

Någon betala $ 40.000 till köra iväg med Justin 's autograf. Den sista minuten-bud på eftermiddagen (januari 30) räckte för att vinna eBay-auktion för en bil som undertecknats av Biebs.

Justin hade signerade den röda 2012 Hyundai Genesis Coupe 2,0 Turbo över julhelgen. Han undertecknade bilen på två ställen - instrumentbrädan och solskydd .

Pengarna som auktionen ska användas för att fixa skateboardpark i Stratford, Ontario, Biebers hemstad.

Budgivning är slut på denna punkt.
Hyundai: Genesis Artikelnummer Skick: Ny Avslutade: Jan 30, 201216:00:00 EST Samtliga bud: 40 bud Vinnande bud: US $ 40,000.00 Cirka C $ 40,180.01



Budgivning för bilen hade stannat tidigare på strax över $ 30.000 vilket var mindre än reserven belopp - det minsta säljaren skulle acceptera. Men det vinnande budet kom genom i sista minuterna av auktionen, $ 40.000

Identiteten på den vinnande budgivaren var inte omedelbart känd.




Av bieber fans - 1 februari 2012 22:06

video 1 HÄR 


Justin Bieber lämnat Frankrike, video!

Från 
Kuscheltvd: Justin Bieber kör fly från fans och paparazzi. Vi var 25/30 fans väntar i 2 rader, gjorde Justin inte säga hej och inte titta på oss. Vi var alla mycket besvikna på honom. "

Justin var troligen löper från paparazzis, inte från fansen. 
Vad tycker du beliebers?!


video 2 HÄR 


UPPDATERINGAR:

justinbieber tweets:

"Komma upp och flyttar runt. studio ikväll. men jag vill klara upp något som är viktigt för mig ... "

"Den andra dagen på flygplatsen fick jag omgiven av 20 paparazzin. Jag gillar inte små utrymmen och jag ville bara komma på planet. Jag sprang till ... "

"Komma in genom porten och det finns en video av mig att köra av fans och på den andra sidan du inte se 20 paparazzin. Jag skulle aldrig köra med mina fans ... "

"Och för dem som jag klarade den dagen jag är ledsen. Jag vet att mina fans är mitt allt. Jag känner mitt ansvar för dem. JAG ÄLSKAR MIN BELIEBERS. "

"Så när jag blir äldre vet jag att jag kommer att lära sig att hantera dessa saker bättre och bättre bara stilla lärande. fortfarande mänskliga. var bara tvungen att få det ut "









Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards