justindrewbieber94

Alla inlägg den 21 februari 2012

Av bieber fans - 21 februari 2012 21:01


Justin Bieber snart att släppa sin andra bok Justin Bieber: Bara Komma igång .

Justin Bieber: Just Komma igång kommer beliebers komma riktigt nära och personlig med Justin genom exklusiva bilder och citat som han tar dem bakom kulisserna på hans turné och visar dem vad som går att spela in ett album. Fans kommer att kunna nab en insider titt på hans liv när han dokumenterar allt i sin nya bok i höst!

Justin säger UsWeekly: "Jag är så glad över att få arbeta på en annan bok med HarperCollins. eing kunna dela min historia med mina fans genom dessa böcker är ett absolut privilegium. Jag kan inte vänta med att visa dem mer om mitt liv på turné och i studion i nästa bok. "

Susan Katz, VD och ansvarig utgivare för HarperCollins Barnböcker säger "Med alla hans musikaliska och på skärmen framgångar och hans miljontals fans på Twitter och Facebook, är Justin dominerar världen av popkulturen, och vi är glada över att vara publicering nästa kapitel av sin sensationella karriär. "

Justin Bieber: Just Komma igång boken (ut i september 2012) följer i fotspåren av hans första bok publicerades i oktober 2010, Första Steg 2 Forever: My Story , som sålde över 1 miljon exemplar världen över.

Kan inte vänta!



Av bieber fans - 21 februari 2012 13:57


Justin Bieber vinner sociala medier påverkare Awards.

Grattis!



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards