justindrewbieber94

Alla inlägg under april 2012

Av bieber fans - 30 april 2012 21:08


Justin Bieber fick besök av Kanye West i studion. Biebers livvakt Kenny Hamilton bekräftade tweeting en bild av paret arbeta tillsammans på ett ospecificerat låt.

"Lägga sista handen på albumet och det kommer att vara speciell", skrev han samtidigt lägga en Instagram bild på Kanye knacka bort på en bärbar dator i studion med Justin i bakgrunden. Han följde med ett inlägg som verkade vara en annan entusiastiska svar på studion få-ner, skriva ", även bevittnat en aktuell legend och en framtida legend gör magiska gång ... Jag älskar den här grejen vi kallar musik!"

BELIEVE
 utkommer 19 juni i USA och 18 juni i Storbritannien.



Av bieber fans - 30 april 2012 12:37


Av bieber fans - 30 april 2012 12:32


Rob Dyrdek och Justin Bieber att ta över måndag nätter på MTV med en helt ny säsong av löjlighet premiär ikväll, den 30 april kl 10:00 ET / PT.

I premiären episoden Justin Bieber gäststjärnor och hjälper Rob bryta ned de hetaste webbklipp inklusive "Oh, Canada", "Humanimals", "Bieber hår" och "Undvik Bullet" bland annat. Se videon!



Av bieber fans - 30 april 2012 12:31


Justin hårt kritiserade indonesiska beliebers, musiker och DJs radio, efter hans  "random land" uttalande hänvisar till Indonesien på Supperclub i London om hans nya album, "Tro".

Efter den kontroversiella uttalande sade Justin på måndagen att han älskar Indonesien och indonesiska fans.

"Ett rykte jag kommer inte att stå för säger det mig och mina fans har inte riktigt, Indonesien jag ser dig. Jag älskar dig. Jag älskar alla mina fans. # Faktum.

"Du kan inte knäcka oss. Alla lögner och rykten i världen kan inte fasa oss. Detta är # familj. "

Justin meddelanden har fått positiva reaktioner från indonesiska beliebers.

"Jag grät när jag såg Justin twittrade något om Indonesien. Beliebers Indonesien älskar Justin Bieber ". - @ JbieberofIndo

"Im en BELIEBER OCH JAG ÄLSKAR Justin. galen? Vara arg ;) beliebers Indonesien Cinta Justin Bieber ♥ " - @ iSwagGrexy

"Beliebers Indonesien Cinta Justin Bieber är på TTWW, är innebörden indonesiska beliebers Kärlek Justin! @ Justinbieber: ') # muchlove # familjen ". - @ SparklingBiebur

Av bieber fans - 30 april 2012 12:30

Justin Bieber kommer till hans hotellrum fönstret för att vinka på sina fans, medan polisen kallas för att hålla fansen från att komma in på hotellet (april 24). Justin bodde på Royal Garden Hotel, London.

VIDEO

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards