justindrewbieber94

Alla inlägg den 4 april 2012

Av bieber fans - 4 april 2012 21:39


Justin Bieber har köpt en herrgård i Calabasas, Kalifornien. Han har stänkte ut precis över $ 6 miljoner på 9.000 kvadratmeter fastigheter i Calabasas, en välmående område i San Fernando Valley, 22 miles från Los Angeles.

Efter att ha förhandlat fram och tillbaka med säljaren - som ville $ 7,5 mil - Justin inked affären för lite mer än $ 6 mil. Han får nycklarna i slutet av juni, rapporterar TMZ.com


20 + Pics inuti!
Justin nytt hus i Calabasas, KalifornienJustin nytt hus i Calabasas, KalifornienJustin nytt hus i Calabasas, KalifornienJustin nytt hus i Calabasas, Kalifornien

Borgmästaren i Calabasas, Mary Sue Maurer, kunde inte vara mer nöjd, säger TMZ:

"Justin är välkomna att Calabasas och hans privatliv skall respekteras precis som alla andras."

En av de stora attraktionerna för Biebs - är fastigheten inbäddat i en gated community som har inte bara en utan två säkerhetskontroller.

Av bieber fans - 4 april 2012 21:38


Justin Bieber och Selena Gomez på en väns bröllop i Mexiko förra (dec 2011). Bruden är Selena vänner - Shannon Larossi - ". Wizards of Waverly Place" en kostymdesigner Selena möttes på Disney showen

Fler bilder i galleriet!

Se också: Justin kyssa Selena på stranden bröllop! Bästa stunden ännu!



Av bieber fans - 4 april 2012 21:36


Justin Bieber är så säkra i sina beliebers, han tror inte ens den "brittiska invasionen" (en riktning) kommer att svaja bort dem från honom och hans nya rekord, rapporterar HollywoodLife.

Justin besökte nyligen Kidd Kraddick showen morgonen radio och pratade om den brittiska pojkbandet. Justin sa:

"Jag tror inte att någon tar mina fans. Jag är helt för att dela mina fans, tycker jag musiken är en stor sak och en stor universellt språk. Jag hyser den största fans i världen och de kommer aldrig att förråda mig så att de kan vilja vem de vill. "

Gotta sidan till Justin för hans fantastiska inställning och ha så mycket tro på "beliebers!"



Av bieber fans - 4 april 2012 21:34


Brittany Hagerty från Buzznet hade en exklusiv intervju med Justin Bieber (3 april) om hans kommande album BELIVE och turné. Kassan Q & A - intervju nedan!

Brittany H: Vilken musik du lyssnar på på Spotify / iPod? 
Justin B: Jag lyssnar till en hel Frank Ocean, Drake. Med att göra detta album lyssnade jag till en hel del Michael, han är en stor inspiration för mig.

BH: Vad är din tur planer? Några överraskningar planerat? 
JB: Vi hoppas att starta turné i höst får vi se, jag älskar att vara på turné eftersom det är då jag får kontakt med mina fans mest.

BH: Det är något du hade 3 år sedan som du ser tillbaka nu och undrar varför du men det var coolt? 
JB: Ingenting ... Jag är alltid Swag!

BH: Vilken är din huvudsakliga målet för denna kommande album tro? 
JB: Som alltid att göra bra musik.



Av bieber fans - 4 april 2012 21:33


Carly Rae Jepsen avslöjade att hon och Justin Bieber arbetade på ett spår tillsammans, och när MTV News ifatt henne i Las Vegas mtvU Spring Break , hon retades lite om vad deras team-up låter som.

"Vi samarbetade på en låt tillsammans, men i allmänhet var jag blåst bort med Justin. Han är så ner till jorden och mycket charmig och väldigt begåvad. Det är fortfarande lite topphemligt, men det kommer att komma ut snart, hoppas jag.

"Mamma är ordet!". Det är en riktigt härlig låt. Sättet han presenterade det var ganska coolt. Det var första gången jag träffa honom. Jag var i studion, och han i princip bara sa "Vad tycker du om den här låten?" och jag var som, "Wow, jag älskar det." "

Därifrån bad Justin hon att samarbeta på det, och hon glatt accepterat erbjudandet. "Det är ganska avskalad," sa hon. "Det är ganska avslappnad. Det är inte för dans-y, det är mer intim. Det är en duett. "  Watch intervju!



Av bieber fans - 4 april 2012 12:42

"Me & my Lil brother @justinbieber killin it last night in LA!!!!!!"
Av bieber fans - 4 april 2012 12:19


Ashton Kutcher slutade köpa Hollywood Hills herrgård som Justin Bieber ögon, rapporter nyDailynews.com

Kutcher slutade köpa hem var han hyra för $ 50.000 per månad efter hans December split från Demi Moore, enligt en källa på Realtor.com.

Medan Kutcher inköpspris inte har lämnats ut, har det tidigare rapporterats att Justin Bieber övervägde att betala ca $ 10 miljoner för fastigheten som en gåva till sig själv för sin 18-årsdag . Det enda problemet? Kutcher fortfarande bor där - och hade sitt öga på den själv.

Under intervjun med Jimmy Kimmel Live , säger Kutcher:

"Jag får en text från den här killen [Justin] och han är i mitt hus! Han är som "Yo, jag är i ditt hus nu ..." Han är som, "Vill inte betala längre än $ 9,5 (miljoner kronor) för det ...". Jag trodde att han [Justin] var ska köpa huset under mig och jag är som, "Jag vill inte förlora det här huset."

Hemmet stod färdig 2007 och har fantastisk utsikt över sjön Hollywood



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards