justindrewbieber94

Alla inlägg den 10 april 2012

Av bieber fans - 10 april 2012 16:45

Justin Bieber


Jubla beliebers! Justin är ihopkopplad med stora Bro Usher till annan duett! Vi kan inte vänta!

Justin Bieber  och Usher tog det på Twitter att låta fans nu är samarbete om Justin album Tro .

"Åhh ... och litar vi fick en duett som kommer för" SÖKER 4 mig själv "och" Believe "har han kommit långt. Stolt att se hans utveckling som konstnär ", Usher twittrade den 9 april.

Usher meddelade detta efter gratulera Justin på hans rekord-brytande försäljning.

"Stolt över @ justinbieber för sin nya singel # POJKVÄN - det mest sålda i världen enda första veckan EVER" Usher twittrade den 9 april.

De två kom ut med sin första duett i november 2011 "Somebody to Love" som var en total smash! Så naturligtvis kan vi inte vänta med att höra nästa!

Vi älskar hur Usher är fortfarande Justin s # 1 Fan.

Av bieber fans - 10 april 2012 16:39

Justin Bieber Intervju


Justin avslöjade hans prioritet nummer ett under en nyligen radiointervju. Här är hur vi fick reda på att Selena priser ännu högre än den mannen som inledde sin karriär.

Samtalet blev lite mörkt när Justin Bieber nyligen slutat med Big Boy: s radioprogram för att främja sin senaste singel, "pojkvän".


I ett försök att mäta Justin lojalitet mellan hans mentor, Usher och hans flickvän Selena Gomez , ställde radiopratare en märklig, och något läskigt, frågan till 18-årige konstnären. "Du är på en flotte mitt i havet och du tittar i havet och det finns två personer i havet och du kan bara ta upp en person och den andra personen kommer att drunkna", förklarade Big Boy . "Du ser Usher i vattnet och du ser Selena Gomez i vattnet. Vem drar du upp och som du låter drunkna? "

Panikartade av tanken på att förlora antingen människor erbjöd Justin att offra sig själv. Värden sa att inte fick och fortsatte att trycka på Justin för ett svar att säga, "Vem tror du tar upp, mannen som upptäckte dig, eller en som du upptäckte?"

Efter en lång paus, svarade Justin, "Jag menar, det är Usher en vuxen man, kan han komma upp på flotten själv, så jag ska hjälpa Selena." Swoon!


VIDEO 1

( video 1 har intervjun om de som står ovan )

VIDEO2

Av bieber fans - 10 april 2012 16:32


Justin Biebe exklusiva intervju med Seventeen Magazine, majnumret. Justin berättar vad som inspirerade hans nya album, hemligheten att hans förhållande med Selena, växer upp med fans och hans största rädsla!

På hans förebild
"Usher är som jag ser till för vägledning. Från början, berättade han för mig att sätta familjen först och du kommer alltid att lyckas, eftersom din familj kommer aldrig att lämna dig. Han sa till mig att alltid vara ödmjuk och aldrig glömma var jag kom ifrån. "

Att växa upp med sina fans
"Många gånger, när konstnärer blir äldre, förlorar de sina yngre fans eftersom de försöker bara få äldre fans. Men om du försöker göra bra musik, då du ska bara blidka alla. Jag vill bara göra musik som är bra för alla. "

På hans Romantiska Datum med flickvän Selena Gomez
"jag bara försöker göra henne glad, det är allt. Jag tycker det är viktigt att alla kvinnor känner att de är prinsessor, eftersom varje flicka är en prinsessa. Jag menar allvar. "

Avfall som spar han har
"Nyligen, det fanns så många saker i mitt ryttare som gick till spillo, så jag tog en massa saker av min ryttare. Varje dag vi köper allt det här och det bara sitter där. Jag fick bort det, ville jag inte slösa all mat. "

Det som skrämmer honom mest
"Förlora en familjemedlem är min största rädsla. Jag har aldrig förlorat någon, så jag vet inte vad känslan skulle bli. Det skulle bara vara skrämmande. "

Majnumret av sjutton träffar tidningskiosker 17 april.

Sjutton Magazine Cover & Scans Pix!



Av bieber fans - 10 april 2012 15:44


Justin Bieber uppmuntrar fansen att se mobbaren MOVIE, som nu har en PG-13 rating.

Den Weinstein Co meddelade på måndagen att Justin Bieber tillåter hans låt "Born to be Någon" att användas i en ny tv annons för filmen, vilket krönika mobbning epidemin i USA: s skolor. Justin sade i ett uttalande:

"Mina fans är alltid för att stödja en bra sak. Det är en av de saker jag är mest stolt över som underhållare, hoppas jag att de ser Bully med sina vänner och hjälpa till att starta samtalet så att vi kan avsluta mobbning. "

Efter att ha säkrat en PG-13 rating förra veckan - ÖVERSITTARE expanderar till totalt 55 marknader efter att ha spelat i bara Los Angeles och New York sedan den 30 mars på fredag.  Titta på videon!



Av bieber fans - 10 april 2012 15:42


Scooter Braun meddelade precis att biljetter till Justin Bieber kommande "tror" turné kommer att börja säljas någon gång nästa månad.

Inga ord om officiella Turnédatum även om vi ska få en lista senare i april. Vi förutspår att turen startar någon gång i augusti eller september. Här är budskapet Scooter Braun twittrade:

"För alla frågar. Ser ut som # BelieveTour biljetterna kommer att börja säljas i maj. Vi studerar MJ för denna. Tack. "

Är du fram emot Justin Biebers kommande turné?



Av bieber fans - 10 april 2012 15:40


Justin Biebers elbilen, en kromad ut Fisker Karma, kan vara bra för miljön men det betyder inte att det undantas från biljetter . Justin bil har en rad av Fuchsia / lila lampor under grillen, som är big no-no, enligt kalifornisk lag
.


TMZ rapporterar att i Kalifornien, kan fordon bara ha vita eller gula lampor framåt. Så lila dem är ett brott. Cops bryr inte att Justin gynnar lila. Det är mot lagen. Men det är inte allt. Fönstret färg är för mörkt också. Om det upptäcks Justin skulle smällde med en "fix-it biljett citat.

Tycker du Justin ska fixa det så fort som möjligt?



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards