justindrewbieber94

Alla inlägg den 29 april 2012

Av bieber fans - 29 april 2012 23:34

Selena Gomez Fragrance


Är Biebs vilt om sin nya parfym - eller tror han att det stinker? Även ta reda på vilken en av hennes A-lista BFFs älskar lukten!

Justin Bieber och Selena Gomez är oskiljaktiga, men kan deras kärlek överleva debut av hennes nya doft ?


Selena, 19, talade till mittFormat om sin självbetitlade doft, som kommer att debutera i maj - och det visar sig att hon redan har några superstjärnor fans!

"[Justin] tycker om det mycket," sa hon. "Allt jag gör är inspirerad av något, oavsett om det är han, min familj eller mina fans. Det finns lite av mig i allt jag gör. [Även Taylor Swift ] luktade min och älskade det, vilket var enormt, eftersom det är bra att ha hennes godkännande. "

Tror du Justin är den mest stödjande pojkvännen någonsin

Av bieber fans - 29 april 2012 23:31


Från uppsättningen av "boyfriend" musik video. 
(vänster): Justin makingout med Selena-look-alike-modellen. 
(höger): Selena gör överraskande besök i "boyfriend" video-making.

50 + bilder från uppsättningen av boyfriend

Var Selena svartsjuk? Vi vet inte! Vi postade bilden cos vi trodde det roligt!:)



Av bieber fans - 29 april 2012 23:30


Justin Bieber erkände att han slog i Wanted Siva Kaneswaran i bollarna bara för att det var roligt. Justin sa Capital FM:

"Jag slog Siva i nötter häromdagen."

"Vi var alla hänga på den här inspelningen ... Jag var också där och vi var backstage och han gick så jag slog honom i bollarna.

"Max skrattade, det var roligt."

Senare samma dag Siva tog till Twitter till mycket offentligt löfte hämnd.

"En mycket prat om mina bollar och @ justinbieber ... Damn JB hämnden kommer bli söt buddy"



Av bieber fans - 29 april 2012 14:06



och sen justin med sin livvakt 

Av bieber fans - 29 april 2012 14:05


:))

Av bieber fans - 29 april 2012 14:03


Glada miner! :)



Justin Bieber med fans igår i New York City!

Av bieber fans - 29 april 2012 14:01


Indonesiska radion Kiss 105 FM förbjuden Justin Bieber sånger som en protest mot sina kommentarer om Indonesien som utlöste starka reaktioner från hans indonesiska beliebers.

Den brittiska tabloid, Daily Mirror , rapporterade att Justin nyligen "förolämpade Indonesien och kastade en Hissy passning", när i London för att premiär sitt nya album, Believe.

Under evenemanget, sade Justin intervjuaren om den kreativa processen för en av sina nya låtar "Be Alright", säger att det spelades in i något "random land". Chef Scooter Braun avbrytas och informerade honom det tillverkats i Indonesien.

Han sa också: "Jag spelade in det i en studio. Någon liten plats. De visste inte vad de gör. " Tänk på att han syftade på anläggningen, inte landet med den andra delen av hans uttalande.

Kiss FM exekutiv producent Anggi Simanjuntak till The Jakarta Post på lördagen: "Hans ton var mycket nedlåtande och han är bara en 19-årig pojke. Detta är ett land med mer än 200 miljoner medborgare. "

Anggi sade att politiken synes stöddes av indonesiska beliebers. "Några av dem unfollowed eller ens blockerade Biebers Twitter-konto från sina tidslinjer", sade hon.

Kiss FM utropare, Bea Lubis, sade att hon förmodligen skulle upphäva förbudet, "om Bieber bad om ursäkt i en söt sätt och lovade att inte säga sådana saker om Indonesien igen."

Tycker du Justin borde be om ursäkt?



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards