justindrewbieber94

Alla inlägg den 26 april 2012

Av bieber fans - 26 april 2012 21:16

Av bieber fans - 26 april 2012 20:17

Av bieber fans - 26 april 2012 20:14


Justin Bieber och flickvän Selena Gomez har haft ett förhållande i över ett år nu och även om han inte har några planer på att gifta har han inte uteslutas bröllop klockor någon gång i framtiden, rapporterar EntertainmentWise.com

På frågan om att föreslå till Selena, sa Justin franska tidningen Le Parisien  i London:

"Nej, jag är för ung. 
"En dag kommer jag blir engagerad, när jag har hittat rätt person på fem eller 10 år. Det betyder inte att Selena inte är rätt person men, hon kommer att döda mig om jag säger det! "

Justin regelbundet träffa rubriker med Selly, vare sig det är deras ständiga offentlig visning av tillgivenhet eller slumpmässiga spekulation, verkar han bara borsta bort allt detta dock, eftersom han vet att det är en del av jobbet ...

"Ja, det är inte lätt att vara så ung och att ha en relation med någon som inte stannar privat.

"Men ja, jag är en offentlig personlighet, det är vad jag ville, så jag måste ta itu med det."



Av bieber fans - 26 april 2012 16:56

Justin Bieber London



Justin Bieber såg inte ut som en lycklig husbil idag på väg till en musikstudio i västra London 25 april. Varför tror du att han var så arg?

Saker verkar gå mycket bra för Justin Bieber . Hans nya singel, " boyfriend "är toppen av listorna, han är kär i sin flickvän Selena Gomez och han pumpas upp om hans kommande album, Believe - så varför hade han så lång ansikte i västra London 25 April?

Den 18-åriga popstjärnan såg arg som vi någonsin sett honom när han gick in i en musikstudio med sin mobiltelefon till hans öra. Vi är inte säker på vem han talade med, men den personen måste ha fått en earful!

(På en sida notera, inte ser Justin stilig? Detta är en av hans hetaste utseende ännu!)

Varför tror du att Biebs var arg?

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards