justindrewbieber94

Alla inlägg den 13 april 2012

Av bieber fans - 13 april 2012 15:57


för er som inte vet de än så kommer someday till sverige. till kicks & åhlens :)


Av bieber fans - 13 april 2012 15:52

and I...even though i dont like being up this early. ;) ... will never leave u. i love you. 

Av bieber fans - 13 april 2012 15:44


Justin Bieber to visit St. Andrew’s School in Boca Raton on Friday to congratulate three students who raised $51,738 for Pencils of Promise, one of Justin Bieber’s favorite charities.

The winning students: Briana Finocchiaro, 12, and her twin siblings, Angelia and Nicolas, ages 9.

The siblings raised the money by asking family, friends and neighbors for the organization. Donations ranged from $20 to $10,000.



Av bieber fans - 13 april 2012 15:43


Låter som "The Wanted" Pojkarna planerar passerar ner sina Bad Boy sätt att Justin Bieber! Enligt uppgift pojkarna vill korrumpera Biebs ... söder om gränsen, Mexico!

Enligt The Sun, Tom Parker och resten av "Wanted" vill gå till San Diego och gå Justin över gränsen till Mexiko, så att han kan lagligt dricka. Tom sa:

"Vi kommer till San Diego och gå honom över gränsen till Mexiko och få de Tequilas ner. Han kan inte dricka förrän han är 21 i Amerika, men i Mexico han kan dricka vid 18. "

Omg.



Av bieber fans - 13 april 2012 15:41


Efter retas miljoner beliebers över hela världen med snuttar av "boyfriend" musikvideo , avslöjar Justin Bieber slutligen, när klämman kommer att komma ut i sin helhet. JayBee informerar fans att han kommer att premiär BOYRIEND på "The Voice" nästa vecka.

"Nästa tis @ nbcthevoice Im Gonna VÄRLDSPREMIÄR det första klippet i # BOYFRIENDvideo ... kan också meddela några större # TROR nyheter också."

Några minuter tidigare skrev Justin till Adam Levine, "Jag tror vi behöver göra något på @ NBCTheVoice." The Maroon 5 frontman har inte svarat på hans tweet, men "The Voice" camp har genom tweeting i gengäld "Jag 'mmmma # Belieber! Kan inte vänta! # BOYFRIENDvideo TRO # # thevoice. "

Av bieber fans - 13 april 2012 15:40


Justin Bieber förvånad Carly Rae Jepsen med sina låtskrivare förmågor. Tala en MTV twitter chatt med fläktar, Carly säger:

"[Justin] extremt begåvad - och jag menar naturligtvis det är ganska väl känt - men på ett sätt som jag inte förstod. Jag visste att han sjöng, visste jag att han var typ av smittsam i sin personlighet, visste jag att han dansade, men jag visste inte hur stark en låtskrivare han var, och min första introduktion till honom var verkligen i hans ateljé och han spelade mig ett par låtar han hade skrivit, och jag var verkligen imponerad och jag var så glad, eftersom jag verkligen, verkligen tyckte om honom. "

Av bieber fans - 13 april 2012 15:37


"Tillbaka på det w / @ justinbieber ✈"

Justin Bieber med Alfredo Flores, LAX flygplats idag!


Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards