justindrewbieber94

Alla inlägg under april 2012

Av bieber fans - 24 april 2012 18:22

Megastjärnan kommer hit för första gången

Justin Biebers glädjebesked till alla svenska fans:

– Jag kommer till Sverige på min turné!

Men en annan beundrare får känna på hans ilska.

På nya plattan finns en hämndlåt mot Mariah Yeater som hävdade att hon skulle föda popidolens barn.

Den 15 juni släpps Justin Biebers, 18, nya album ”Believe”. Men när Nöjesbladet redan i går fick tjuvlyssna på några av spåren från skivan släppte flickfavoriten bomben:

– Skivan handlar om allt som händer just nu, saker jag går igenom. Jag sjunger om den där tjejen, Mariah Yeater, som sa att hon skulle föda mitt barn.

I höstas hävdade Justin Bieber-fanet Mariah Yeater, 20, att han gjort henne gravid efter en spelning. Kanske kan hon nu glädjas åt en sak efter att snöpligt ha dragit tillbaka sin stämning i november – Justin Bieber har åtminstone lagt hennes namn på minnet.

Röd i ansiktet

När Justin Bieber i går spelade upp delar av sin platta för musikjournalister i London pressades han på om det nu var dags att sjunga om sex eftersom han fyllt 18.

– Ni gör mig generad, men okej, vi kastar väl in det då, visst blir det sex, skämtade han och såg ut att bli lätt röd i ansiktet.

Är det viktigt för dig att din musik är självbio­grafisk?

– Musik är ett universellt språk för mig. Jag har massor av olika historier som jag vill berätta och saker som jag har gått igenom som jag kan sjunga om. En låt handlar till exempel om min mamma, svarar han på Nöjesbladets fråga.

Jobbar med Drake

Och dessutom kan alla Biebers svenska tjejfans börja skrika i falsett nu. Popidolen avslöjar att han kommer att spela i Sverige snart.

– Vi ska ut på världsturné efter att plattan släppts. Då kommer jag absolut till Sverige och spelar, berättar han.

På nya plattan jobbar han med bland andra TimbalandDrakeLudacris ochTaylor Swift. Men när Nöjesbladet frågar om det finns några svenska låtskrivare eller artister som han vill jobba med, blir Justin Bieber plötsligt tyst. Men bara en sekund, sen skämtar han:

– Jag vill jobba med min ”swedish fish”! (salta ­sillar säljs under namnet Swedish fish i USA och Kanada)


Mer Vet Vi Inte. Men Så Fort Vi Hör Något Läggs Det Ut På Bloggen :D

Av bieber fans - 24 april 2012 16:24


Justin Bieber fångades med ögonmakeup tillämpas på LA uppsättningen hans pojkvän musikvideo igår. Han sågs log brett som en stylist som tillämpas mascara på hans ögonfransar. En sådan vacker pojke!

Notera: Justin inte bär make-up eller mascara på sin dag till dag liv.:)



Av bieber fans - 24 april 2012 16:23


Justin Bieber har skrivit en sång om Mariah Yeater , en kvinna som sensationellt anklagats Justin i avla hennes barn förra året. Baby Drama drabbade rubriker i november (2011) när Mariah Yeater falskt påstod Bieber hade impregnerat henne under en backstage stoja på en av hans konserter i Los Angeles 2010.

Justin berättar brittiska tidningen Heat:

"Jag kommer att prata om allt jag går igenom. Jag har skrivit en låt om det hela situationen med den där tjejen som sa hon har mitt barn - Mariah Yeater. Jag har skrivit om min mamma, massor av saker jag går igenom. "

Igår Justin skickade en fräck tweet ut Yeater, skicka henne ett "Du kommer aldrig få detta Borat" klipp.

"Kära mariah yeeter ... vi aldrig mött ... så från hjärtat jag ville bara säga ... youtu.be/RaPpjTZa9bA"



Av bieber fans - 24 april 2012 16:12


Justin Biebers intervju för en specialutgåva av amerikanska tidskriften augustinumret.

Första stora milstolpe: Du fyllt 18 år!
Vet du vad? Jag är glad att inte behöva checka in min mamma på natten. [Skrattar] Varje gång vi brukade gå någonstans, var jag tvungen att låta min mamma vet. Hon oroar! Men nu när jag är 18, jag inte nödvändigtvis måste. Det är häftigt.

Inte behandla hon fortfarande dig som ett barn?
Det är svårt för henne att släppa taget. Vi kämpar ibland eftersom hon barn mig mycket. Men jag vet i slutet av dagen, hon är bara skyddande.

En annan stor förändring. Du har levt på deltid i Los Angeles för det gångna året.
Ja, jag saknar årstiderna. Det är varmt hela tiden här. Årstiderna var bra tillbaka i Kanada. Jag saknar definitivt Stratford-går tillbaka för att se min familj och vänner och sånt. Jag kommer antagligen att få ett hus där, i slutändan.

Åtminstone får du kvalitetstid med Selena. Vad älskar du henne?
Justin ... Jag vet inte! Hon bär sig i ett mycket elegant sätt. Och min familj älskar henne som vanligtvis är svårt eftersom min mamma är verkligen kräsen. Min mamma vill, du vet, en god kristen flicka med god sed.

Förstår ni tjejer bättre nu?
Jo, varje flicka olika, så de är svårt att räkna ut. Liksom, är det sätt de flesta män fungerar på samma. Men varje kvinna fungerar annorlunda. Det är som jag inte kan räkna dem! Men jag vet tjejer som du berätta för dem du älskar dem och att de är alla vackra hela tiden. Så jag gör det mycket med någon tjej jag är med. Jag berättar för dem att så mycket som möjligt.

Mest romantiska present du någonsin fått?
Jag säger inte till vem, men jag gav en tjej en dyr diamant armband nyligen. Det var så söt, jag visste att hon skulle älska det!

Skulle du och Selena gör aldrig en duett?
Ja. Jag tror att hon är väldigt begåvad. Det skulle vara väldigt cool. Vi har inget planerat, men jag inte emot det!

Nu om allt att äktenskapet tal ..
jag inte tänker om äktenskap ännu! Det är för tidigt. Men jag vill absolut barn-och mer än en, eftersom jag var enda barnet under större delen av mitt liv. Jag vill att mina barn ha bröder och systrar. Men jag ska inte gå enorma ut Brad Pitt och Angelina Jolie. [Skrattar]

Fortfarande lever med din mamma, eller hur?
Ja-och min handledare stannar hos oss.

Favorit skolämne? 
Amerikansk historia. Det är så mycket mer intressant än historien vi har i Kanada. Så mycket mer verkar hända här-alla krig ... Jag tycker det är fascinerande. För de minst favorit, jag hatar matte. Du inte använder den! Allvarligt, när är sista gången du använde algebra? Du kan använda miniräknare .

Hur är ditt sovrum? 
Ganska vanligt, faktiskt. En 62-tums TV, en vit byrå, några coola lampor, det är allt. Men jag har liksom den största sängen någonsin! Det ser ut som ett rymdskepp - ganska modern, böjd upp på sidorna - med en Tempur-Pedic madrass och vita lakan.

Planer på att flytta ut på egen hand? Din mamma skulle vara så bummed.
Jo det finns inget som hon kan göra! Men sedan igen, kanske jag flyttar inte ut förrän 19 eller 20. Vi kommer lista ut det när den dagen kommer.

Under tiden har du ett nytt album.
Ja, det är spännande. Med Tro, ville jag filial ut, nå ut alla genrer och göra något som folk inte skulle förvänta sig. Min sista album var min första gången, så jag visste inte riktigt vad jag gjorde. Den här gången fick jag fler händer på - coproducing, lärande programmering, utveckling av ljud. Förhoppningsvis kommer att bli historiskt!

På tal om historiska, är din high school examen runt hörnet! 
Kanske jag kommer att ha en ceremoni. Men Usher tror att jag skulle fira med alla mina vänner, som han gjorde när han slutade skolan. Så de kommer antagligen vara en part.



Av bieber fans - 24 april 2012 16:11


Fler bilder på Justin och Selena look-alike från "pojkvän" s musikvideo "guitar scenen".



Tror du att hon ser ut Selena? eller andra kändisar?

Av bieber fans - 24 april 2012 16:09


Ett rykte flyter runt internet hävdar att Justin Bieber kommer att delta Cornell University i augusti. Så, vad är bevis?

En påstådd "exklusiv intervju" Justin gav ett slumpmässigt plats som kallas Soycberty som påstår att han skränande vänta med att gå på college.

Soja: Så Justin, berätta om hur glada du skulle höra om din antagning? JB: Jo Dan, jag kunde inte tro det. Det är fortfarande sjunker i.

Soja: Du är van att vara en pop superstjärna och en global ikon, hur svårt det kommer att vara passande in i den verkliga världen. JB: Ja, jag är verkligen glad över att vara ett normalt barn igen. Går runt turnerande och med tjejer skriker på mig har utmattande. Jag ska ha en bra tid på Cornell.

Uh-huh. 
Det finns bara ett problem. Den "intervju" är en komplett bluff.

En källa nära Justin säger GossipCop att Justin aldrig gav en sådan intervju, och det är "sant" han kommer att delta Cornell i höst.



Av bieber fans - 24 april 2012 16:08

Bieber Fever kom till Heathrow flygplats som Biebs kom för en PR-turné i Storbritannie


VIDEO

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards