justindrewbieber94

Alla inlägg den 12 november 2011

Av bieber fans - 12 november 2011 23:21

Kan spela Justin Bieber- Mistletoe på gitarr. Kan kanske lägga upp en video på bloggen någon dag när jag spelar! Eller jag kanske gör en video som jag lägger upp på youtube... ;P

Men eaf jag skrev det här för att jag inte kom på något annat att skriva, haha..

Men om du vill lära dig ackorden så kommentera gärna så svarar jag, Men alldså det är ackord ifall du ska spela den på gitarr, Och inte på Fiol,Triangel eller ukulele...Nej skojade bara! Men ni försår vad jag menar guys..

Så nu ska jag nog stänga ner och gå och dejta min kudde...Godnatt Belibers <3

Kram!



                                                                                                                                                 Posted By: Mikaela



Av bieber fans - 12 november 2011 18:20


Från utsidan verkar Justin Bieber ha allt - en framgångsrik karriär, en söt GF,massor av vänner men det finns en sak som JB känns att alltid har varit försvunnen från sitt livsyskon i hans egen ålder, rapporterar M Magazine December fråga!
Även om han är glad att vara storebror till hans halvsyster Jazmyn och halvbror Jaxon [som båda är yngre än 5], tillbringade Justin mesta tiden av sitt liv som ett enda barn. Och han medger att han ibland känner sig ensam.
Faktum är att under de senaste intervju visade Justin att växa upp utan syskon har inspirerat honom att börja tänka på familj han vill starta en dag.
"Jag vill definitivt ha barnJag vill ha mer än en eftersom jag var enda barnet i hela mitt liv, så jag vill att mina barn har vänner. "
Vill du vara Justins syster eller bror?
 
                                          

 

Av bieber fans - 12 november 2011 18:10


CSI: Crime Scene Investigation stjärnan Marg Helgenberger beklagar kallar Justin"typ av en snorunge" efter hans snålhet på showen och insisterade på hennes kommentarer gjordes under en "dum" intervju, rapporterar contactmusic.com


Justin undertecknas på CSI som oroliga tonåring Jason McCann förra året 2010, och blev ombedd tillbaka för en andra episod tidigare i år 2011.


Läs: Justin Bieber sköt och dödade  CSI.
Marg Helgenberger sköt en scen med Justin, men hon var inte imponerad med hans beteende, säger en fransk radioprogram, "Han agerade aldrig förr. 


Jag menar, skulle jag inte säga detta men han var lite av en bratHan låste en av producenterna i garderoben, och han satte näven genom en tårta som var  cafeterian bordet. "
Men skådespelerskan medger hennes kommentarer var olämpliga och hon beklagar att tala ut om Biebers -set upptåg.
Nyligen hon berättar BBB: s Newsbeat"Justin - det fanns en liten scen där vi var tillsammans. Egentligen var han verkligen söt för mig.


"Kommentarer [sorts bratjag gjorde vid ett tillfälleJag beklagar att säga dem - inteatt de inte var sant, sa jag det som en del av intervjun, som är slags dumt. Jag tycker att han är en väldigt begåvad unge. "Skådespelerskan sagt.

var det någon som såg justin i CSI?


                                           

Av bieber fans - 12 november 2011 18:03

Jul i Rockefeller Center, kommer New York City har en prestanda av Justin Biebervisade NBC igår.
Otroligt kommer Justin Bieber inte vara den enda kanadensiska sångerskan som justsläppt en julskiva - Michael Buble kommer också att göra ett utseende, liksomAmerican Idol säsong fem alun Katherine McPhee, Javier Colon, vinnare av NBC: sThe Voice, och även Cee Lo green. De kommer att sjunga en blandning av aktuellahits och julen klassiker på showen, som sänds på NBC på 8 till 9 pm ET den 30 november.
Enligt AP var julgran hugga ner onsdag i Mifflinville, PA. Det kommer att vara dekorerad med 30.000 LED mångfärgade lampor. Det kommer att ta 5 miles av trådför att täcka trädet.
Vi älskar julen och kan inte vänta att se julstämning officiellt kommer till liv när New York tänder Rockefeller Christmas Tree för den 79: e gången!
Kommer du att trimma in för att se föreställningen i slutet av månaden?
 
Av bieber fans - 12 november 2011 17:59


 

Av bieber fans - 12 november 2011 17:54


Men som synd är klänningarna inte till salu utan redigerade av dom som äger tumblr sindan fresh-dress.

Tänk att ha på sig mistletoe klänningen på julafton.


      

Av bieber fans - 12 november 2011 17:52


Tjejen han kramar är en tysk tjej som han träffade på Bambi awards.


 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards