justindrewbieber94

Alla inlägg den 25 november 2011

Av bieber fans - 25 november 2011 22:38

Selena Gomez Sibling


Selena delar nyheten med alla hennes fans - Vi är så glada för henne!
Selena Gomez har meddelat att hon kommer att bli en storasyster - sin mammaMandy och styvfar Brian Teefey väntar!


Selena, 19, tog till Twitter på Nov 25 till skriva, "Mamma och Brian äntligen låter mig dela nyheten ... Min mommys bär min lillebror eller syster:) Jag är den lyckligastetjejen i världen"

Selena är för närvarande ett enda barn - vi kan berätta att hon är så upphetsad!

Vad tror du, kommer Justin Bieber älskar att leka med den nya bebisen?


 

Av bieber fans - 25 november 2011 22:34


Bieber world


 

Av bieber fans - 25 november 2011 22:33


Justin har förnekat hävdar att han drabbats av en astmaattack och kollapsade under en intervju i USA i dag.
Ryktet utlöstes på nätet i morse, och uttrycket "be för Justin Bieber" har varit trendöver hela världen under de sista timmarna på Twitter.
I ett uttalande sade Justin talesman"Detta är inte sant". Korta men det säger allt det behöver, egentligen.
Enligt diskussionen var Lady Gaga fans den grupp som startade ryktet.


 

Av bieber fans - 25 november 2011 17:21


Är bilden fake eller inte??


Jag tror att bilden är fake! Justin skulle alldrig göra så mot Selena eller någon annan.


 

Av bieber fans - 25 november 2011 17:16


Justin Bieber vill media att sluta uppmärksamma Mariah Yeater.
Mariah Yeater fick stora rubriker tidigare denna månad efter att sensationellt hävdarJustin hade impregnerade henne under en backstage rasar för 30-sekunder vid en av hans konserter i Staples Center, Los Angeles förra året, rapporterar Daily Star.
Justin tog frivilligt ett DNA-test på fredag ​​18 nov i ett försök att få ett slut påskandalen och han vill media att sluta ge Yeater rampljuset.
"Jag behövde inte göra det (DNA-test), jag gjorde det för att jag villejag ville baraatt allt ska vara ute i det öppna och vara somLyssna, det finns ingen anledning att detta ens vara en diskussion. Det borde inte ens vara en diskussion. Om jag måste ta det, om jag inte måste ta det, jag ska ta det bara för attdet bara var begripligt ", sade han utsikten.
"Jag vet inte ens om hon kommer ta det eller inte, jag vet inte ens ... Jag är inte ensuppmärksam. Jag tror att vi `re ta för mycket uppmärksamhet åt den här tjejen sombara ville, du vet, (FAME)," tillade han.
Yeater krav Justin Bieber att ta ett annat DNA-test.


 

Av bieber fans - 25 november 2011 17:16


Justin Bieber vill media att sluta uppmärksamma Mariah Yeater.
Mariah Yeater fick stora rubriker tidigare denna månad efter att sensationellt hävdarJustin hade impregnerade henne under en backstage rasar för 30-sekunder vid en av hans konserter i Staples Center, Los Angeles förra året, rapporterar Daily Star.
Justin tog frivilligt ett DNA-test på fredag ​​18 nov i ett försök att få ett slut påskandalen och han vill media att sluta ge Yeater rampljuset.
"Jag behövde inte göra det (DNA-test), jag gjorde det för att jag villejag ville baraatt allt ska vara ute i det öppna och vara somLyssna, det finns ingen anledning att detta ens vara en diskussion. Det borde inte ens vara en diskussion. Om jag måste ta det, om jag inte måste ta det, jag ska ta det bara för attdet bara var begripligt ", sade han utsikten.
"Jag vet inte ens om hon kommer ta det eller inte, jag vet inte ens ... Jag är inte ensuppmärksam. Jag tror att vi `re ta för mycket uppmärksamhet åt den här tjejen sombara ville, du vet, (FAME)," tillade han.
Yeater krav Justin Bieber att ta ett annat DNA-test.


 

Av bieber fans - 25 november 2011 16:21


Så söt... och som på andra bilden dom sa antagligen inte så på riktigt.


 

Av bieber fans - 25 november 2011 16:18


Justin var kvar rödbrusiga under en föreställning LIVE på NBC: s "Idag" utställning iNew York (23 nov, 2011) efter att ha glömt texten till sin berömda julen spåret "SantaClaus Is Coming to Town.".
Justin dök upp på USA: s Today show för att främja sin nya festlig album och han togtill scen framför hundratals fans i New York för att sjunga ett kort set, och hanavslutade showen med den välkända melodi.
Men blankas Justin ut i mitten av liveframträdandenglömmer texter och helt enkeltupprepa raden "Han gör en lista" för att fylla luckorna.
Justin vägrade att låta misstag stoppa show och fortsatte med sin prestation unfazed


 

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards