justindrewbieber94

Alla inlägg den 16 november 2011

Av bieber fans - 16 november 2011 20:54


Mariah Yeater har minskat sitt faderskap rättegången hävdade Justin far hennesfyra månader gamla son, rapporterar contactmusic.com
Mariah Yeater, 20, hade hävdat att hon blev gravid med Justins barn efter en 30-sekunders rasar efter en av hans konserter i Los Angeles i oktober 2010 och även om Justin - som häftigt förnekade påståenden - hade kommit överens om att ettfaderskapstest, var kostymen tysthet tillbaka i slutet av förra veckan, enligtTMZ.com.
Mariah advokater Lance Rogers och Matt Pare har också slutat som representerarhenne efter Justin advokat Howard Weitzman varnade Mariah de planerar att stämma henne och hennes juridiska ombud för att göra falska påståenden.
Justin avslöjade tidigare att han var glad att ta ett DNA-test för att bevisa sin oskuld, men insisterade att han inte skulle "slösasin tid möte hans anklagare ansikte mot ansikte eftersom hennes påhittade påståenden hämndlysten.
Justin berättade popstjärnan sade: "Allt det här sköts av min juridiska team. Men om de vill att jag ska (ta ett faderskapstestkommer jag. "
På frågan vad han skulle säga till Mariah om han kunde träffa henne, sade han:"Ingenting, skulle jag inte slösa min tid. Jag antar (hon har gjort detta) föruppmärksamhet, men det är inte något jag är intresserad av dessa människor inteär värda min tanke eller tid. "
Uh .. Glad det är över. Hon är en stor lögnare.
Om Justin stämma henne tillbaka?


 

Av bieber fans - 16 november 2011 20:29






 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18 19 20
21 22
23
24 25 26 27
28 29 30
<<<
November 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards