justindrewbieber94

Alla inlägg den 13 december 2011

Av bieber fans - 13 december 2011 22:00


Justin chef Scooter Braun gjorde tillkännagivandet via Twitter:
"NYHETER: JustinBieber julskiva" under misteln "är den mest sålda internationellajulskiva för UMG på ett decennium!"
"Det gör den till den mest sålda semestern albumet ex USA om Universal under det senaste decenniet gått om Andrea Bocelli. väldigt stolt "
"Tack u till alla som stöder denna fantastiska album. Alla statistik är fantastiska men vad Im mest stolt över är musiken. VERKLIGEN bra musik "



Posted by Emma

Av bieber fans - 13 december 2011 21:59



posted by Emma

Av bieber fans - 13 december 2011 16:36



 Justin Bieber 
 
word is out...Im coming home to  for my last show of the holidays for a Secret Acoustic Show! Wanna Come -muchmusic.com/contests/justi…


Posted by Emma

Av bieber fans - 13 december 2011 16:27


Mariah Yeater ex-pojkvän är att öka och insisterar på att hans ex gjorde upp helahistorien om Justin vara Mariah baby pappa. Här är varför han sa att hon gjorde det.
Mariah Yeater - som påstod Justin far till sitt barn - "ljög ... för att hon ville ha en $ 50,000 payday", säger hennes ex-pojkvän, Robert Powell, 23. I en exklusivJailhouse intervju med RumorFix visade Robert, "Vi var båda hemlösa och bor iOceanside, [Kalifornien] och Mariah försökte göra några snabba pengar."

Robert säger Mariah gjordes upp berättelsen och sålde den till en tabloid för $50.000

Robert förklarar varför Mariah valde Justin, "Hon bara tog honom, eftersom hontrodde att han var känd och alla och trodde att hon kunde få en massa pengargenom att berätta för tidningen Justin var fadern. Hon såg honom bara som en möjlighet att tjäna mycket pengar. "

Även Mariah hävdar att hon träffade Justin på en konsert i Los Angeles och de hade sex i ett badrum, säger Robert Mariah aldrig träffat Justin, inte heller har hon varit en av hans konserter - hon har bara sett honom på TV.

Robert medger också Tristyn Yeater är hans son, även om födelseattest inte lista enfar.

"Hon sa att hon gjorde det för oss ... för vår familj och son. Hon gjorde det verkar som det var för oss men hon är girig. Jag vet inte, jag fortfarande älskar henne fast", förklarar han. "Allt jag vill är att vara med min son, det är allt jag bryr mig om. Hon kan ta alla sina pengar, jag vill bara min son. Och människan, den verkliga, känner jag synd om Justin Bieber. Han är bara en liten unge man. Han behöver inte igenom allt detta drama. Han fick en karriär och sh * t att fokusera på. Jag tycker synd om den killen. "

Robert är i fängelse på tre inbrott tar ut en avgift för mottagande av stulna egendom och narkotikainnehav.Mariah Yeater ex-pojkvän är att öka och insisterar på att hans ex gjorde upp helahistorien om Justin vara Mariah baby pappa. Här är varför han sa att hon gjorde det.
Mariah Yeater - som påstod Justin far till sitt barn - "ljög ... för att hon ville ha en $ 50,000 payday", säger hennes ex-pojkvän, Robert Powell, 23. I en exklusivJailhouse intervju med RumorFix visade Robert, "Vi var båda hemlösa och bor iOceanside, [Kalifornien] och Mariah försökte göra några snabba pengar."

Robert säger Mariah gjordes upp berättelsen och sålde den till en tabloid för $50.000

Robert förklarar varför Mariah valde Justin, "Hon bara tog honom, eftersom hontrodde att han var känd och alla och trodde att hon kunde få en massa pengargenom att berätta för tidningen Justin var fadern. Hon såg honom bara som en möjlighet att tjäna mycket pengar. "

Även Mariah hävdar att hon träffade Justin på en konsert i Los Angeles och de hade sex i ett badrum, säger Robert Mariah aldrig träffat Justin, inte heller har hon varit en av hans konserter - hon har bara sett honom på TV.

Robert medger också Tristyn Yeater är hans son, även om födelseattest inte lista enfar.

"Hon sa att hon gjorde det för oss ... för vår familj och son. Hon gjorde det verkar som det var för oss men hon är girig. Jag vet inte, jag fortfarande älskar henne fast", förklarar han. "Allt jag vill är att vara med min son, det är allt jag bryr mig om. Hon kan ta alla sina pengar, jag vill bara min son. Och människan, den verkliga, känner jag synd om Justin Bieber. Han är bara en liten unge man. Han behöver inte igenom allt detta drama. Han fick en karriär och sh * t att fokusera på. Jag tycker synd om den killen. "

Robert är i fängelse på tre inbrott tar ut en avgift för mottagande av stulna egendom och narkotikainnehav.


Nu vet vi i alla fall att Justin INTE är pappan, han ljög inte så stolt över honom  


Posted by Emma 

Av bieber fans - 13 december 2011 16:16

Demi Lovato Selena Gomez


Selena Gomez och Demi Lovato är ringningar i 2012 nya året tillsammans. Debästa vänner är officiellt återförenade!
2012 sägs vara ett år av en ny början - och om MTV: s linje upp för sin "NYE i NYC2012" är någon indikation, det kommer att vara ett fan av ett år! Länge BFFs,Selena Gomez och Demi Lovatokommer att utföra vid sidan av varandra.

Demi, 19, är värd för smalbenet gräva, vid sidan Teen Wolf Tyler PoserSamtidigtSelena är Jason Derulo, Mac Miller och J. Cole inställd på att utföra.

Det har varit ganska år för Selena och Demi, som först träffades i rad vid enaudition för Barney när de var åtta. Efter att ha fallit onåbara för en stund, landadeDemi i rehab för emotionella och fysiska problem och sa Selena var en av de få människor som stod vid hennes sida under den svåra tid.

Sedan dess har Selena och Demi återuppväckas deras vänskap och nu kommer att vara sida vid sida för nyårsaftonVi kunde inte ha manusstyrda ett bättre sätt attringa in 2012!
Posted by Mikaela
 
 

 
 
 

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards