justindrewbieber94

Alla inlägg den 24 december 2011

Av bieber fans - 24 december 2011 22:19



Se Drew prestanda med Justin & ta reda på vad hon gjorde för att hålla honom bredvid henne på scenen.

Drew Ryniewicz hade tid av sitt liv utför med Justin Bieber på 22 december finalen av The X Factor .I själva verket, berättade hon HollywoodLife.com att hon avsiktligt flubbed hennes rader under repetitioner bara för att spendera mer tid med Biebs på scen!


"Hmm, vad är ordet ... Jultomten kommer till jorden?" Hon påminde om att skjuta före tejpade segmentet med Justin. "Nej förlåt, trasslat upp det igen. Låt oss göra det igen! Vi måste göra kramardelen igen! "

Vi tycker det var verkligen söta av Drew att göra - men det är också ganska besvärligt om ryktena är sanna på Selena att vara i huset medan Justin filmade sin stora prestation.

Som ni alla vet, Drew lång tid Belieber. Justin även twittrade sitt stöd till Drew efter att hon blev utslagen från showen!

"Håll upp huvudet," Justin twittrade . "Jag förlorade min första tävling också. Detta är bara början för U.Aldrig säga aldrig. Best Wishes ".


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 24 december 2011 22:16

Justin julen


AV 10:12 EST 2011/12/24

Justin hänger med kompisar till jul - PICS

Justin julen

Justins kylning hemma i Kanada för semester och umgås med de människor som betyder mest för honom - hans BFFs!

Justin Bieber är en stor stjärna , men han totalt älskar att sparka den tillbaka hem med sina kompisar. Lyckligtvis har vi några foton sändningarna från Biebs dokumentera sin semester!


Justin, 17, tog till Twitter på Dec 23 för att dokumentera sin semester med vänner, skriva, "vi är som # Entourage -. BYLTE-" Han bifogade en mycket festlig bild med sin besättning hänga i vinterutrustning - de är så roligt tillsammans!

Vill du umgås med Justin och hans kompisar, 


Posted by Mikaela



Av bieber fans - 24 december 2011 22:14


"Me and the rugrats"


Posted by Emma

Av bieber fans - 24 december 2011 22:11


Selena Gomez har i hemlighet tittat pojkvän Justin utföra med elimineras tävlande Drew Ryniewicz på X Factor final.

Drew Ryniewicz avslöjade om pre-tejpade prestanda : "Jag har inte träffa Selena, jag hörde att hon var i huset medan jag sjöng med Justin. Jag var som "obekväma! .. Han gav mig ganska .. lite råd, han sa att jag inte kunde vara vinnaren av showen det betyder inte att jag inte är en vinnare. Han sa att jag skulle gå långt och han hejar på mig! Han såg mina framträdanden och han sa att jag var vacker. "



Posted by Emma

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards