justindrewbieber94

Alla inlägg den 18 december 2011

Av bieber fans - 18 december 2011 16:16


Jillian från 1140AM KYDZ Radio få intervjua en och en med Justin Bieber. Se henne kyssa Justin under misteln. :)

Posted by Mikaela

Av bieber fans - 18 december 2011 16:14


Justin delar ut leksaker till studenter Whitney Elementary School i Las Vegas. Justin Bieber och "The Ellen DeGeneres Show" presenterade studenter med $ 100.000 i leksaker för semester.  (AP Photo / Warner Bros, Michael Rozman)


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 18 december 2011 16:13


Denna bild togs tidigare i veckan under Jayz & Kanye West Titta på tronen konsert  i L


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 18 december 2011 16:11


Justin anlände till Whitney Elementary School i Las Vegas på fredag ​​eftermiddag för att ge en speciell jul prestanda för barnen. Ellen DeGeneres tidigare hade donerat pengar till underpriveledged skolan & Justin verkade live via video på hennes show och lovade att göra en speciell konsert på skolan. Foton: GSI Media.

Justin anlände till Whitney Elementary School i Las Vegas på fredag ​​eftermiddag för att ge en speciell jul prestanda för barnen. Ellen DeGeneres tidigare hade donerat pengar till underpriveledged skolan & Justin verkade live via video på hennes show och lovade att göra en speciell konsert på skolan. Foton: GSI Media.


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 18 december 2011 16:09


Justin utför på finalen av "The X Factor (US)" nästa vecka, och han kommer inte ta scenen ensam. Enligt rapporten kommer Justin föra en av de tidigare topp 10 tävlande X Factor, Drew Ryniewicz , som är ett stort fan av honom. Deras prestationer enligt uppgift kommer att åtföljas av Stevie Wonder .

Enligt The Hollywood Reporter har trekant tejpade sina resultat den 14 december för en senare sändning. De påstås kommer att möta publiken med ett återgivande av två jultid klassiker "The Christmas Song" och "Santa Claus Is Coming to Town" som anges i Biebers Platinum-certifierade albumet "under misteln".


Posted by Emma



Av bieber fans - 18 december 2011 16:07


Justin Bieber är en man av hans ord. Justin är att uppfylla ett löfte som han gjorde på "The Ellen DeGeneres Show" i november. Den Biebs matchas en donation utlovats av Target som gynnar Las Vegas "Whitney grundskola och dess 600-plus studenter, av vilka de flesta kommer från familjer med låga inkomster.

På Ellen DeGeneres Show i november, förklarade Justin att han skulle matcha en $ 100.000 engagemang för att hjälpa fattiga Whitney Elementary School i Las Vegas. Du kan titta på intervjun här!

Och på Dec 16, Justin personligen leverera en check på $ 100.000 och utför en mini-privat konsert (inställd på att sparka igång vid 2 pm PST) för studenter på skolan, de allra flesta kom från låg inkomst familjer.

Enligt Hollywoodreporter, de pengar, som kommer från Bieber personliga medel och inte hans organisation Tro , kommer att gå mot att ge behövande elevernas familjer med mat, kläder och pengar för elräkningar. Whitney Elementary ger också stöd till sina 610 elever, många av dem hemlösa, genom att ge ett livsmedel skafferi, klädkammare, gratis hårklippning och skrivkunnighet utbildning på campus.



Posted by Emma

Av bieber fans - 18 december 2011 16:06


TLC tar dig beliebers in i det inre arbetet i Justin Bieber värld i en timme Holiday Special, DET HÄR ÄR Justin Bieber, premiär onsdag 21 december kl 09:00 ET på TLC.

Förutom att dela avslöja personliga intervjuer, sjunger Justin akustiska överlämnanden från hans nya semestern album "under misteln", samt nya föreställningar av hans egna låtar och andra R & B träffar. Fler bilder ~

Under hela det särskilda tittarna följa med på en bakom kulisserna resan som brittiska personlighet Reggie Yates går Bieber på en privat rundtur i London , en särskild prestanda på The X Factor Storbritannien, och en otrolig samarbete med den berömda brittiska rapparen Tinie Tempah. Med fördjupad tillgång till den 17-åriga sång fenomen, bekänner Justin hur det är att vara pojke bakom "Bieber feber" med 2200 miljoner träffar på You Tube, 15 miljoner anhängare på Twitter och 38 miljoner fans på Facebook .

"DETTA ÄR JUSTIN BIEBER" är producerad av ITV Studios i Storbritannien, och kommer luft i USA den onsdag, 21 december kl 21:00 ET.


Posted by Emma



Av bieber fans - 18 december 2011 16:03


En fråga som ofta frågade: "Kommer någon bryr sig om Justin Bieber på fem år" Justin chef Scooter Braun säger ja.

Kolla in Scooter intervju på Biebers karriär med Chris Richards från WashingtonPost.com, under julen i Washington . ("Jul i Washington" sänds på TNT ikväll vid 8 pm)

Du verkade ha en mycket väl sammansatt plan för hur du ville ha den här killen karriär att gå - och det fungerade.

Jag visste exakt var den skulle gå. Nästa fas är vad jag är intresserad av att se. Jag visste att vi kunde få det här ... Det är som att höja ett barn. Det är som mindre om mig coacha honom nu och hoppas jag gav honom alla rätt verktyg att ta det till nästa nivå. Nästa steg är att han blir en vuxen konstnär. Mina dyker upp mig tills jag var 18 och gav mig rätt verktyg för att bli en man och fatta rätt beslut på egen hand. Nu när [Bieber] håller på att bli en man, är som att det inte [jag hantera] varje liten detalj. Jag ger honom mer frihet. Han är mer påstridig om saker. Och jag gillar det.

Så vad är nästa steg för honom?

Jag tror att julskiva är en del av det ... En hel del mycket kritisk granskare lyssnat på albumet och sa hur bra det var. Han har en annan, mer mogen röst. Låtar som "julafton" är mycket mogen. Och han skrev dessa sånger. Så jag tror att i nästa fas, det kommer att vara lite intressant eftersom han måste gå ut lite. Vad jag har pratat med honom om är Michael Jackson modell: Aldrig förlorar unga fans, bara få de äldre. Så jag tror inte vi kommer att göra något för att alienera sina fans.Men jag tror på samma gång, han bara kommer att växa upp naturligt. Jag tror att det är hemligheten. Hans fans växer upp med honom och människor är chockad över att se den genomsnittliga fans är äldre än de trodde. Det beror på att dessa barn växer upp med honom.

Du sa bara att han måste "kliva ut." Menar du steg bort från rampljuset för en stund?

Jag tror att han kommer att gå ut och göra film för lite och göra film för lite ... Men jag menar kliver ut på egen hand. Kliv ut och säga: "Detta är verkligen vem jag är." Och jag tror att han har gjort det. Jag vet inte en tonåring, någonsin, som hade att växa upp framför världen med sig som han gjorde. Han växer upp framför hela världen och på en punkt i ditt liv du kliver upp och säga: 'Jag är man nu. " Jag tror att det kommer för honom. Och han inte bara få göra det tyst. Han kommer att göra det som en mycket offentlig figur .

Folk alltid frågar mig: 'Är Justin Bieber verkligen kommer att vara omkring fem år? " Finns det någon oro i ert läger om hur du övervinna denna skepsis och få det att hända?

Justin en gång sa till mig ... "De som inte hatar mig, de hatar tanken på mig. "Jag tyckte det var väldigt moget av honom. Han är mycket medveten om. Han är mycket medveten om att när människor ger hans musik en chans, vinner han över dem. Det är inte som de ogillar honom. De ogillar de senaste 40 åren av popmusik där de flesta barn verkar inte översätta. Men jag tror att han översätta. Han är redan på ett avgörande sätt. Hans skivförsäljningen är inte bara barn. Vuxna njuta av hans musik och collegeflickor njuta av hans musik. Min flickvän är 29 och hennes vänner alla älskar hans musik ... Jag har egentligen inte ångest. Folk kommer att välja att växa med honom eller inte. Och jag tror att så länge han förblir trogen mot sig själv, han kommer att gå bra.


Posted by Emma


Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8 9 10 11
12 13 14 15 16
17
18
19
20
21 22 23 24 25
26 27 28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards