justindrewbieber94

Alla inlägg den 21 mars 2012

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:52


Dålig Selena! En insider avslöjar större dramatik på Florida uppsättningen av hennes nya film.

Kommer du ihåg när Selena Gomez twittrade om att ha "dålig ångest" efter en dag av skytte Spring Breakers ? En ny rapport från In Touch  magazine visar att Selena co-stjärniga Vanessa Hudgens kan vara att skylla! Vanessa, 23, plockar uppgift på Selena, 19, för att vara en "Disney Princess" som vägrar att dricka eller fest. Så är Selena slår tillbaka?


Visst frågor senast integrerad SOM DET! En insider berättar MAG Att "Spela smutsiga Känner jag mig sminkad integrerad Selena stil", sa aven OM Vanessa försöker Att hävda sin dominans över Selena Känner jag mig sminkad fejden mycket ensidig.

Kan du fatta det? De Spring Breakers alla ser ut som så goda vänner!

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:50


Justin sjunger om att vara en "gentleman" och spendera alla sina pengar på en flicka i hans snart kommer att-vara-hitsingel!

Justin Bieber räknar ner till 26 mars släppet av hans nya singel, "pojkvän", med dagliga presenter till sina fans, och hans senaste gåvan är bortom ord. Jo, faktiskt, det är ord! Justin skrev alla texter till"pojkvän" på hans officiella hemsida den 20 mars och Selena Gomez är en lycklig tjej, eftersom låten är om alla de romantiska saker Justin skulle göra för att göra sin flickvän glad.


Läs texten till "pojkvän" nedan, så berätta för oss: Tror du att det är Justin mest romantiska låten ännu?

Vers 1

Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta du går 
kan jag ta dig placerar dig har aldrig varit förut 
baby ta en chans eller om du aldrig någonsin veta 
jag fick pengar i mina händer som jag verkligen skulle vilja att blåsa 
Swag Swag Swag, på dig 
Chillin av branden varför vi Eatin "fondue 
Jag vet inte om mig men jag vet om dig 
Så säger hej till falsett i tre två

PRE HOOK

Jag skulle vilja vara allt du vill 
Hey girl, låt mig prata med dig

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm flicka, skulle du aldrig vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, skulle jag aldrig låta dig gå

VERS 2

Säg mig vad du vill ja berätta vad ni inte 
att jag kunde vara din Buzz Lightyear flyga över hela världen 
Jag vill inte vill aldrig kampen ja, ni redan vet 
är jag "ma en göra dig lysa ljust som om du liggande i snön 
Burr 
flickvän, flickvän, kan du bli min flickvän 
Du kan bli min flickvän tills - världens ändar 
Gör du dansar göra en spin och en snurra och 
Voice goin galen på denna krok som en virvel vind 
Swaggie

PRE HOOK

Jag skulle vilja vara allt du vill 
Hey girl, låt mig prata med dig

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm tjej du aldrig skulle vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, skulle jag aldrig låta du går

BRIDGE

Så ge mig en chans, för du är allt jag behöver tjej 
tillbringa en vecka humor din pojke jag ska kalla dig min flickvän 
Om jag var din man, skulle jag aldrig lämna er tjej 
jag vill bara älska dig, och behandla dig rätt

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm tjej du aldrig skulle vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, aldrig låta dig gå 
Na na na, na na na, na na na 
Ya tjej 
Na na na, na na na, na na na ey 
na na na, na na na, na na na ey 
na na na, na na na, na na na ey 
Om jag var din pojkvän

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:45

Selena Gomez Spring Breakers


Spoiler alert! Även Selena är inte baddest flickan i Spring Breakers, får hon fortfarande ganska oanständig!

För er som älskar Selena Gomez för hennes goda flicka roller, kanske du vill täcka dina ögon för en del scener i Spring Breakers .


Vi sa ju att hon sjunger en riktigt smutsig rap låt , men det finns mer att hennes roll!

En källa som såg scriptet säger HollywoodLife.com att inte bara Selena kissa på gatan, men hon smutsiga dansar med ett skämt och blir arresterade med sina tre vänner!

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:43

Cody Simpson Justin Bieber


De tonåring förnimmelser har inlett ett samarbete i studion nyligen - du kommer inte tro vad konstigt färdighet Aussie import plockade upp från Biebs!

Det är ingen hemlighet att Justin Bieber och Cody Simpson gör musik tillsammans. På 26 januari, twittrade Justin en bild av sig själv och Cody i studion. Nu, i en exklusiv intervju med HollywoodLife är Cody tar oss bakom kulisserna av deras episka samarbete.

Cody avslöjade för HollywoodLife  EXKLUSIVT att han och Justin har spelat runt i studion arbetar på material till båda sina album. "Det är lite av en blandning av båda," förklarade han. "Även om vi skriver något tillsammans och han sjunger den eller skriver han något och jag sjunger den. Om det inte är ett samarbete högljutt det säkert vara på skrivandet sidan. Vi arbetar på ett par idéer och se vad som fungerar. "

Som det visar sig har dock killarna arbetat på mer än bara musik under sina inspelningar. Det verkar Justin har hjälpt Cody med sin ... forehand!

När han tillfrågades vad han har lärt sig från sin samarbetet med Justin svarade Cody matter-of-sakligt, "Ping pong färdigheter. Vi har faktiskt inte få något gjort förra gången vi var i studion. Vi spelade ping pong till 2 am. "

"Du lever bara en gång, eller hur?" Skrattade "så lyssna" sångare.

Det låter oss som Justin och Cody har blivit goda vänner! Vi kan inte vänta på att höra vad de har jobbat på!

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:38

Selena Gomez Spring Breakers


I filmen Selena, Vanessa Hudgens och Ashley Benson sjunger Khia s "min hals, rygg," en otroligt smutsiga låt!

Om Selena Gomez vill kasta henne Disney prinsessan bild, så Spring Breakers är det perfekta sättet att göra det!


En källa som har sett manus säger HollywoodLife.com att Selena, Vanessa Hudgens och Ashley Benson alla sjunga Khia 's "min hals, My Back", medan de är i bilen tillsammans.

Nu, om du inte är bekant med låten, tro oss, det är verkligen smutsig. "Så slicka nu, slicka det bra, slicka här s. *** y precis som du borde. Min hals, ryggen, slicka min p *** y och min spricka, min hals, ryggen, slicka min p *** y och min spricka ", texterna läsa.

Hur kommer Justin Bieber att reagera på sin flickvän att säga dessa ord?


Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards