justindrewbieber94

Alla inlägg den 29 mars 2012

Av bieber fans - 29 mars 2012 21:55


Justin poserar med en flicka på uppsättningen pojkvän musikvideo . 

Han tweeted:

"# BOYFRIENDVideo dag 1 är en wrap! Denna video går hårt! # Swaggie "



Av bieber fans - 29 mars 2012 21:52


Justin Bieber kommer inte att kunna njuta av sin LA dröm herrgård till fullo - åtminstone för de kommande tre åren - eftersom en av dess häftigaste bekvämligheter ... är absolut nödvändiga för att 21 + publiken, rapporterar TMZ.com

Källor berättar TMZ ... "Justin är mycket nära att täta affären på huset ... men han har en liten reservation -. Han frustrerad över att alla känner till hemmet"

Justin och säljaren är "mycket nära" att gå in i affären ... de bara behöver ta reda på några mindre punkter.



Av bieber fans - 29 mars 2012 21:51


Justin Bieber är stämd av en par som hävdar att de lidit "problem" när han satte upp ett telefonnummer med de två sista siffrorna saknas på internet och bad sina fans att kalla honom, rapporterar contactmusic.com

Justin skrev ett telefonnummer till sina 18 + miljoner anhängare förra veckan på Twitter med de två sista siffrorna och uppmanade fansen att kalla honom "just nu". Men medan de försökte få rätt nummer två invånare i Texas hävdar att de plågades med över 1.000 samtal, trots att tweet snabbt togs bort.

En advokat som företräder paret - en man som hette Kent och en kvinna vid namn Dilice - kräver de får ersättning för de problem som orsakas av skämt. Förutom den monetära belöning de också ber om ett godkännande av Kents kommande online-projekt.



Av bieber fans - 29 mars 2012 21:50


Ashton Kutcher blev chockad för att få en text från Justin Bieber - från Los Angeles hus han hyrde.

Ashton har bott i hyresbostäder eftersom hans split från hustru Demi Moore förra året (Nov11) och han bokat en att stanna kvar i medan han filmade tv-serien Två och ett halvt Män - bara för att upptäcka att det var på hans unga polare önskan lista som Han hus jagas i Hollywood.

Justin och Ashton var att främja nya Punk'd showen på USA-Late Night programmet Jimmy Kimmel Live! på tisdag (27Mar12) när Kutcher förklarade hur Justin fann platsen han hyra.

Han sa, "Jag hittade den här fantastiska huset i LA som var på (hemsida) AirBnB och jag bokade detta hus att bo i för, vill tre månader. Jag var borta, bokade jag huset, var det allt gjort och helt plötsligt min assistent berättar att det finns nån som kommer att titta på huset för att kanske köpa den.

"Jag får en text från den här killen (Bieber) och han är i mitt hus, vill kolla upp det ... Han är som," Yo, jag är i ditt hus just nu ... Han är som, du betalar "inte längre än $ 9,5 (miljoner) för det ... "Han ger mig fastigheter råd."

För att säkerställa huset för sig själv och hålla Bieber borta, avslöjar Kutcher han var tvungen att köpa fastigheten:

"Jag trodde han skulle köpa huset under mig och jag som," Jag vill inte förlora det här huset "." 
Bieber uppgift har gått vidare till en spridning i Calabasas, Kalifornien, och förhandlar för närvarande sin första huset köpa.

Samtidigt har Kutcher anklagade också Bieber för att ha stulit sin dröm bil - en top-of-the-line, miljövänlig Fisker Karma, som var en ny 18-årsdagen gåva från tonåringens chef Scooter Braun.

Skådespelaren säger: "Det är min bil ... Han är, liksom, försöker få mitt hus och då han tar min bil."

Se intervjun!



Av bieber fans - 29 mars 2012 21:48



Justin Biebers Twitter konto har blivit hackad och 19M + beliebers fick ett okaraktäristiskt oförskämd meddelande som sedan har tagits bort. Meddelandet (se ovan) avslöjar att det stod "19 miljoner my * ss biebermyballs." De människor som hade hackat sig in sitt konto sedan fortsatte att blockera och sluta följa några av Justin Bieber kontakter på Twitter.

Av bieber fans - 29 mars 2012 21:46


Madonna har bjudit Justin Bieber att gå med henne på scenen när hon sparkar av sig kommande världsturné .

Madonna medger att hon är ett stort fan av Justin och vill att han ska gå med henne på en av hennes konserter efter Turen börjar i Israel i maj (12), rapporter contactmusic.com

Under en fråga och svar session med fans på Twitter.com på måndag natt (26Mar12), avslöjade Madonna sin beundran för Justin, skriva, "(han är) awesome. Jag är en stor fan. Jag älskar när han rappar ... "

Madonna skickade också ett meddelande till Justin bad honom att framträda på scen med henne: "Kom och gå med mig på scenen när jag är på turné när vi är i samma stad och grattis på din nya singel . "

Tycker du Justin ska gå med henne?

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards