justindrewbieber94

Direktlänk till inlägg 29 mars 2012

Ashton Kutcher Chockad till i sin Uthyres Hem Sök Justin Bieber

Av bieber fans - 29 mars 2012 21:50


Ashton Kutcher blev chockad för att få en text från Justin Bieber - från Los Angeles hus han hyrde.

Ashton har bott i hyresbostäder eftersom hans split från hustru Demi Moore förra året (Nov11) och han bokat en att stanna kvar i medan han filmade tv-serien Två och ett halvt Män - bara för att upptäcka att det var på hans unga polare önskan lista som Han hus jagas i Hollywood.

Justin och Ashton var att främja nya Punk'd showen på USA-Late Night programmet Jimmy Kimmel Live! på tisdag (27Mar12) när Kutcher förklarade hur Justin fann platsen han hyra.

Han sa, "Jag hittade den här fantastiska huset i LA som var på (hemsida) AirBnB och jag bokade detta hus att bo i för, vill tre månader. Jag var borta, bokade jag huset, var det allt gjort och helt plötsligt min assistent berättar att det finns nån som kommer att titta på huset för att kanske köpa den.

"Jag får en text från den här killen (Bieber) och han är i mitt hus, vill kolla upp det ... Han är som," Yo, jag är i ditt hus just nu ... Han är som, du betalar "inte längre än $ 9,5 (miljoner) för det ... "Han ger mig fastigheter råd."

För att säkerställa huset för sig själv och hålla Bieber borta, avslöjar Kutcher han var tvungen att köpa fastigheten:

"Jag trodde han skulle köpa huset under mig och jag som," Jag vill inte förlora det här huset "." 
Bieber uppgift har gått vidare till en spridning i Calabasas, Kalifornien, och förhandlar för närvarande sin första huset köpa.

Samtidigt har Kutcher anklagade också Bieber för att ha stulit sin dröm bil - en top-of-the-line, miljövänlig Fisker Karma, som var en ny 18-årsdagen gåva från tonåringens chef Scooter Braun.

Skådespelaren säger: "Det är min bil ... Han är, liksom, försöker få mitt hus och då han tar min bil."

Se intervjun!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieber fans - 29 maj 2013 19:07


Som ni antagligen har märkt så har bloggen varit inaktiv under en lång period men nu är den igång igen!        ...

Av bieber fans - 10 mars 2013 13:48

VIDEO justinbieberzone

Av bieber fans - 30 december 2012 19:12

  Justin Bieber slutade bara upp spela in sin Believe akustiskt album i studion! Albumet var ursprungligen kommer att omfatta 8 akustiska versioner av låtar från Believe album, men då han bestämde 8 räckte inte . Han bestämde sig för att skriv...

Av bieber fans - 30 december 2012 19:07

  Från @ BENBALLER instagram: "Min pojke @ justinbieber plockade bara upp 4 nya kedjor! Jag sa  det finns fortfarande en hel del pengar att få före 2013! "   justinbieberzone   ...

Av bieber fans - 10 november 2012 12:30

Justin uppträdde den november 7 på Victoria's Secret Fashion Show i New York, där underbara modellen Barbara Palvin var. Backstage, fotograferades de två tillsammans. En dag senare gick Justin för att se "Lejonkungen" på Broadway. Barbara avslöjar at...

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards