justindrewbieber94

Alla inlägg den 5 maj 2012

Av bieber fans - 5 maj 2012 11:59


Inte alls mycket kvar tills Justins kommande album släpps! 
Vill du ha albumet redan nu, så kan du redan nu förhandsboka den på www.CDON.com ♥

Av bieber fans - 5 maj 2012 11:52

VIDEO 


"vakna med the voice"


Av bieber fans - 5 maj 2012 11:51

Klar för filmroll.


Justin Bieber spelar rymdvarelse i ”Men in black 3”, skriver Sun.

Regissören Barry Sonnenfeld har bekräftat att flick­idolen medverkar i filmen tillsammans med Lady Gaga som också kommer att föreställa en utomjordning.

För Sonnenfeld var det viktigt att hitta kändisar till filmen som fortfarande skulle vara kända i framtiden. I huvudrollerna återvänder Will Smith och Tommy Lee Jones och som nya stjärnor syns Josh Brolin och Emma Thompson.

Av bieber fans - 5 maj 2012 11:38


Av bieber fans - 5 maj 2012 11:36

Justin Bieber Ansiktshår


Justin Bieber har allt i världen, så vad är det enda han saknar? En liten nackskinnet!

Justin Bieber har bilar, en otrolig karriär och en het flickvän . Men längtar den 18-åriga popstjärnan fortfarande det enda han har ännu inte fått: ansiktshår!

Under en direktsänd intervju med MTV efter hans " boyfriend "musikvideo premiär den 3 maj skämtade Justin om att be sin 25-åriga själv för lite hår på sin nuvarande persika-fuzz fylld ansikte.

"Jag skulle förmodligen be min 25-åriga själv för ansiktshår", sa han och skrattade. "Jag är inte får någon ansiktshår något snart."

Trots att han erkände att han kan växa lite mustasch, han verkligen hoppas för några nackskinnet på sidan av kinderna. "Jag vill [se tilltufsad, som] Jag är bara på gatorna Workin '," Justin och tillade: "Det är som ett par hårstrån. Det kommer snart. "

Lyckligtvis för Justin, hans flickvän, Selena Gomez älskar, hans ansikte hår-fri, vilket borde göra sin väntan på manlighet lite mer uthärdlig.

Vill du se Biebs med några nackskinnet?

Av bieber fans - 5 maj 2012 11:31

Justin Bieber Selena Gomez


Jag älskar att Justin Bieber är så säker med sig själv, är han villig att berätta för världen att han älskar vad hans flickvän, älskar Selena Gomez! Är inte det gulligt?

Justin Bieber är furste BYLTE, men han vet när du ska strunta i byltet och omfamna att piskas av sin dam. Jag tvivlar många människor fångade, men under hans intervju med MTV 3 maj efter hans "pojkvän "musikvideo premiär, erkände den 18-åriga popstjärnan han älskar Selena Gomez favorit tv-show.

Efter att ha sagt att han egentligen inte titta på TV, Justin trampade tillbaka och sade: "Jag gillar New Girl ".

Hans intervjuare typ av skrattade honom och frågade varför han - en tonåring pojke - skulle vilja Zooey Deschanel är sitcom. "Har du sett som visar?" Justin frågade passionerat. "Det är en så bra show!"

Inte så tillfällighet, är Justin flickvän också besatt av New Girl , och det är ingen tvekan om att hon smittade av sig på Justin.

Selena, 19, tog till  Instagram  den 19 februari att lägga ett foto av Zooey och skriva "Min nuvarande tjej krossar .. Jo jag har aldrig haft en förut så hon är min första. # Twirly # Newgirl!! "

Det är imponerande Justin är så trygg med sig själv, har inget emot han inte erkänna att han är helt i saker Selena älskar - även om de inte är så swaggy. Han respekterar verkligen Selena och avgudar marken där hon går - utan att vara alltför betungande.

Tror du att Jelena kommer att pågå under en lång tid?

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards