justindrewbieber94

Alla inlägg den 7 maj 2012

Av bieber fans - 7 maj 2012 17:12


Kristen Schubert släpade längs en ​​kartong släppandet av Justin Bieber till henne senior prom på Grand Valley High School, Colorado och hade skitkul, rapporterar ABC7 News.

Kristen sa att hon hade skrivit ett brev till Justin i New York skivbolag bad honom att vara hennes bal datum men inget svar.

Hon berättade News7:

"Tyvärr ... jag inte fick något svar, men beslutade att på något sätt ta honom ändå,"



Kristen, slående i en orange klänning, som kartong Justin i hans dragkedja väst, jeans och sneakers till stora dansen.

"Alla älskade att jag gav honom och älskade hur jag egentligen dansade med honom! När hans nya låt "pojkvän" kom på en enorm grupp människor kom fram och började dansa med oss.

"Han var definitivt det bästa dag Prom! Jag vet inte ens hur många människor tog vår bild och hur många människor ville ha bilder med honom.

"Som en pensionär, det var min sista balen och definitivt värt alla konstiga blickar!"



Av bieber fans - 7 maj 2012 15:30

 


Ja. Justin kommer uppträda på 'NRJ SUMMER PART LIVE' här i Sverige. (knappen och hakim från NRJ berättade det imorse) 
När den är, hur mycket biljetterna kommer kosta, åldersgräns osv kommer vi skriva mer om här på bloggen :D

Av bieber fans - 7 maj 2012 08:01

Justin Bieber pojkvän Video


Justin är en tagen man, men han nyligen blev super-nära med en gift kvinna! Ska Selena Gomez vara orolig?

Ingen flicka i världen kan motstå Justin Bieber är bra utseende och mördaren charm - inte ens de gifta!

Men tack och lov, Rachel Barnes , som spelar Justins Selena Gomez look-a-like i sin splitternya video till " boyfriend ", är betryggande beliebers överallt där hon inte är ett hot. Skådespelerskan och modellen kan ha fått mysigt med Justin för video, men säger att hon inte Selena tävling.

"Justin och Selena är adorably oskiljaktiga och jag själv, är redan gift," Rachel berättade TMZ. "Jag Belieber, men han är inte min pojkvän."

Bra att hon rensat upp det! Kim Kardashian fick dödshot från fans tillbaka i 2010 när hon och Bieber cozied upp för en sexig fotografering för Elle magazine. Förhoppningsvis Rachel kommer inte att möta samma motreaktion!



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards