justindrewbieber94

Alla inlägg under februari 2012

Av bieber fans - 24 februari 2012 20:13


Justin, Jeremy Bieber, Alfredo och Selena Gomez sågs betalar ett besök i Calabasas Commons i Calabasas Kalifornien på torsdag (23 februari).

Av bieber fans - 24 februari 2012 20:10


Väntan är över! 
Kolla in Justin Bieber ft Far East Movement - "leva mitt liv" - Lyrics & Ljud! "Live My Life" är tillgängliga på iTunes 28 februari och visas på Fjärran Östern rörelsens album "DIRTY BASS".


VIDEO 


"Leva mitt liv - Lyrics"

[Intro - Justin Bieber]
Jag ska leva mitt liv 
oavsett vad vi fest ikväll 
Jag ska Li-li-leva mitt liv 
vet jag att vi gon "vara okej [Far East Movement] Yo, Hell Yeah, smutsiga bas Ghetto tjej kör du mig Cray Hell yeah, smutsiga bas Yo, yo





Av bieber fans - 24 februari 2012 20:08


Justin Bieber hade nyligen ett litet problem med några av beliebers-uppenbarligen några fans ogillar Carly Rae Jepsen och hennes låt "Call Me Kanske."

Kassan vad beliebers tweeted:


beliebing_demi: 

"Jag hatar inte Carly Rae Jepsen, men om jag hör Kalla mig kanske en gång till, kanske jag bara skada någon."

OhKidrauhl1D: 
"Jag är så glad Carly Rae Jepson anslöt familjen. Hon är fantastisk med en felfri röst och om du hatar sin sak av det, är dörren där borta "

BelieberTasticc:
"Vet du vad suger? Jag är inte tillåtet att hata Carly Rae Jepsen, för hon är en del av Belieber familjen och Justin älskar hennes musik. DAMNDAMNDAMNDAMN! -__-"



Av bieber fans - 23 februari 2012 13:03

Carly Ray Jepsen fick äntligen träffa Justin Bieber. Hon flög till Los Angeles för att möta Bieber laget på måndag. Hon fick ända ner till verksamheten i studion tillsammans med Justin.

Watch Justin "Ring mig kanske."

Carly twittrade, tillsammans med foto av henne och Justin i studion: "jag äntligen fick tacka dig personligen. Ps @ kukharrell @ justinbieber och jag kan ha arbetat på en liten sång i kväll. " En bild av Justin med sin arm runt Carly i en mörk studio bekräftar studion inställningen.

På det första intrycket, hade Justin och Carly positiva saker att säga om varandra:

Justinbieber:
"Mitt första intryck av @ carlyraejepsen - snäll, begåvad, och den verkliga affären . detta kommer att bli kul. Välkommen till laget. "

CarlyRaeJepsen:
"Mitt första intryck av @ justinbieber: han är passionerad, begåvad, charmig och nämnde jag begåvad? Han skriver hits som sin lätt. Wow. "

Justin Bieber och hans manager Scooter precis tecknat Carly förra veckan.



Av bieber fans - 23 februari 2012 13:00


Ett meddelande från Justin:

"Jag får det. Jag vet att det är frestande att text och enhet. Tja, kanske det är dags att ta ansvar för våra handlingar. Om någon texter dig medan du kör, låt dem vänta. Du är viktigare än en text någonsin kan bli. Och om du vet att din frestas till text tillbaka, nu finns det PhoneGuard , den smarta telefonen app som hanterar dina texter på vägen - håller dig säker! " 

Titta på videon , Justin med skrikande fans!


VIDEO



Av bieber fans - 22 februari 2012 13:15


Comcasts Xfinity tv just meddelat vinnarna i Xfinity On Demand Awards, som hedra filmer, TV-serier, barn serier och musikaliska artister som kunderna tittade mest på tjänsten under loppet av 2011.

De övergripande mest visade pristagare inkluderar Beyoncé, Justin Bieber och Chris Brown



Av bieber fans - 22 februari 2012 13:14

Den Lorax par, Taylor Swift och Zac Efron skämt Justin Bieber, Selena Gomez, Betty White och mycket mer. 
:)

VIDEO

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
    1 2
3
4 5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18 19
20 21 22 23 24
25
26
27
28 29
<<< Februari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards