justindrewbieber94

Alla inlägg under maj 2012

Av bieber fans - 11 maj 2012 16:23



En av modellerna i Justins musikvideo "boyfriend" sa myfoxhouston.com att Justin inte kan freestyle dans.

Den 20-årige Cheyenne Depree (bild till vänster) medger Justin är en stor sångerska, men dansa?

"Detta måste vara den bästa video jag någonsin gjort. Justin och hans besättning var awesome. Jag kände mig som en drottning, de bortskämd oss, hade vi massor av mat, bara Bieber, han är en riktigt cool kille. De flesta stjärnor är inte särskilt vänlig, men han är väldigt personlig.

"Hans dans, Uhhh, är det bra eftersom det är koreografi. Han är en koreograf dansare.

"Jag kan freestyle. Justin kan inte riktigt freestyle, du får vad jag säger? Han kan inte gå från toppen av huvudet. "


Watch the interview!

Av bieber fans - 11 maj 2012 16:21


Justin Bieber är rädd för hajar så mycket att han "inte gillar" bad i havet, trots att trotsa havet vid ett flertal tillfällen. (obs: bilden är inte på riktigt)

Han sade Extra :

"Jag är rädd för hajar. Jag har [simmade i havet], men jag tycker inte det. Jag bara rädd för hajar antar jag. "

Även om han inte är angelägen om hajar, är Justin "söt och kärleksfull" att Selena så mycket så att han värderar sig själv som en "ganska bra pojkvän", och han inte tycker att det är för mycket begärt för män att vara snäll mot deras flickvänner.

"Jag skulle säga att jag är ganska bra pojkvän. Jag tycker det är inte svårt att vara en bra pojkvän du bara måste vara söt och kärleksfull och omtänksam och inte vara oförskämd mot din tjej. "

Justin hoppas också att imponera på sin mamma Pattie Mallette när han släpper sin nya låt, "Turn To You", på mors dag, som han har skrivit speciellt för henne.

"Jag skrev en låt för henne och jag kommer att lägga ut det på mors dag för henne och alla andra mammor runt om i världen.

"Jag tänker inte vara med henne, jag ska vara ute ur landet så kanske när jag kommer tillbaka vi kan göra en stor middag."



Av bieber fans - 10 maj 2012 20:36

 

Av bieber fans - 10 maj 2012 14:55


Professionell skateboardåkare Tony Hawk poserar med Biebs för RideChannel.

"Bara intervjuade den här åkaren & lovande unga musiker (aka @ justinbieber) för @ ridechannel. Jag har en känsla han Lucky Break kommer snart. " -Tony Hawk

RideChannel är en vecka visar på YouTube som presenterar Tony Hawk, Jamie Thomas, besättningen från Skatepark i Tampa och en mängd andra.



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards