justindrewbieber94

Alla inlägg under maj 2012

Av bieber fans - 8 maj 2012 19:14





haha gjorde min dag <3

Av bieber fans - 8 maj 2012 18:28

#JBIsOurInspiration  "JB Is Our Inspiration"

Av bieber fans - 8 maj 2012 17:08


Justin Bieber bekräftar på Twitter att han planerar att släppa "Turn to You" en låt han skrev till sin mamma den här veckan för att hjälpa samla in pengar till ensamstående mammor. Spåret "Turn to You" kommer att släppas på mors dag.

"Tänk im gonna släppa # TurnToYOU för min mamma nu på fredag ​​för mors dag helgen. behållningen går till att hjälpa andra ensamstående mammor. Tack. "

Tala om vad han skrev i sången, spillde Justin tidigare för MTV:

"Det handlar om kamperna, säger jag i låten. Hon hade mig på som den ålder jag är nu. Det handlar om bara de kämpar hon gick igenom och hur modig hon var, och jag tror att världen behövde veta det. "

"believe" ut den 19 juni i USA och 18 juni i Storbritannien.



Av bieber fans - 8 maj 2012 17:07


Justin Bieber lyckats passa examen high school i hans fullspäckade schema! I en nyligen intervju avslöjade han att han har klarat sitt test och att det var svårt att balansera både arbete och skola på samma gång!

Justin sa Storbritanniens The Daily Telegraph.:

"Jag avslutade precis. Jag passerade mitt test - jag är fri!

"Det var svårt att göra skolan och jobbet varje dag. [Examen] var något min mamma ville att jag skulle göra, så jag var tvungen att göra det för henne. Jag menar, har denna typ av livsstil har gett mig ett annat perspektiv på livet.

"Jag har kunnat resa världen. I skolan brukar du göra en hel del att skriva och läsa. Jag är inte så förtjust i det där. Jag gillar att vara ute. "

Congrats Justin!

Av bieber fans - 8 maj 2012 17:05

Justin Bieber intervju med BBC Radio 1! (Part 2). Lyssna Justin Bieber nysningar vid 1:50 min märket.
:)

VIDEO

Av bieber fans - 8 maj 2012 17:03

Justin Biebers intervju & svara brittiska fans på BBC Radio 1. Vid ungefär 8:00 min mark, Justin ber beliebers att sluta prata om hans ****, ! Jerry  :


VIDEO


Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15 16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards