justindrewbieber94

Alla inlägg den 4 januari 2012

Av bieber fans - 4 januari 2012 22:39

Justin blev så rörd av historien om Whitney Elementary, beslöt han att göra ett personligt besök. Medan han var där lärde han sig mer om vad som gör skolan så speciell. Se videon: Justin Bieber läser en inspirerande skola motto.

Klicka HÄR för att se videon.

Av bieber fans - 4 januari 2012 22:37

När Justin fick höra om Whitney grundskola , visste han att han ville engagera sig. Justin var där för att visa Ellen vad som hände när han besökte skolan och gav en speciell konsert för barnen.

Videon tillfångatogs och sändes på "The Ellen DeGeneres Show" på onsdag (jan 4).

Justin inte bara utför sina hits "Mistel" och "Baby" för beundrande barnen, men också skänker en $ 100.000 check till Whitney Elementary, liksom $ 100.000 värde av leksaker för att förgylla semestern med sina studenter.



Klicka HÄR för att se videon.

Av bieber fans - 4 januari 2012 22:33



Det var måndag den 17 oktober 2011 var det Justin konsert i Peru. Jag och min syster hade fått sin skolgång i förtid för att gå emot honom, gick vi till National Stadium och väntade på ett par timmar. För mig, möte Justin var något otroligt, jag hade ett riktigt tufft år under 2011 och 2010 ... och när jag äntligen träffade honom att det var det bästa som hade hände till mig efter min mor dog 2010 ... Så Justin om du någonsin läser detta Tack så mycket för att göra mig att tro igen!

Okej, så tillbaka till vänta, jag var så orolig! Jag trodde jag skulle svimma när jag såg honom! Jag bokstavligen inte äta något den dagen! Slutligen kom en man och berättade att vi slutligen ska gå träffa honom! Jag var sooooooo nervös! Min telefon blåste upp, skulle det inte sluta få texter! Jag och min syster fick gå in för att möta honom först. Vi fick in i hans omklädningsrum eller vad rummet det var (det var typ av tältduk ... vad som helst) Vi satt och väntade som 10 minuter eller så. Plötsligt såg jag två händer på andra sidan "väggen" Först trodde jag det var en annan fläkt jävlas med oss, men jag slutligen insåg att vi var de första som går in!

Händerna började röra så vi klev upp och fick upphetsad och röra händerna, var när plötsligt dörren öppnades och Alfredo Flores fick i och bakom honomJB! Han kramade om min syster och han kramade mig och frågade oss om vi tyckte det var honom göra handen grejen och han skrattade, var jag så nervös att jag inte ihåg mycket av vad som hände men detta är vad jag mest minns. Han frågade oss vad som var vår favorit sång, sa min syster "Älska mig" frågade han om vi hade hört Mistel och jag sa: "Ja! Jag har precis köpt den idag! Jag älskar det! "(Mistel kom ut samma dag) och han log och blev glada och höga fived mig.

Efter att jag berättade att jag followd honom på twitter men han följde mig tillbaka, sa han AWW och kramade mig och sa, "Jag har för många människor!" Svarade jag, "Jag vet, dess okej ..." och han log mot mig! Efter att vi tog några bilder och väktaren berättade för oss att lämna, men Justin sa: "Nej, det är okej, låt dem stanna!" Jag blev sooooooo upphetsad! Efter en stund lämnade vi och jag kunde inte tro vad som hände precis!

Konserten startade ett par timmar senare var vi på första raden. Det var en del i concer när Justin kom ner på scenen för att vidröra hans fan händer och när han kom till mig att han stoppas! Han log och tog min hand!! Min hjärna var som arkhllkhalhakh! "Justin Bieber JUST kände igen mig" Jag var i chock ... ja, är jag fortfarande! Så ja, det är min Bieber erfarenhet, men till slut vill jag tacka JB för undervisning oss att aldrig säga aldrig och drömma stort, eftersom drömmar verkligen blir verklighet ... 
Av: Karina Castilla



Posted by Emma

Av bieber fans - 4 januari 2012 12:06

Selena Gomez



Vill du se Selena Gomez tillbaka på den lilla skärmen?

Även om hon vill fortsätta med sin musikkarriär och slutligen agera i A-lista filmer med legendariska regissörer och skådespelare, Selena Gomez har skrivit inte av TV helt. I själva verket erkände den 19-årige före detta Disney stjärnan nyligen att hon ser sig själv på bästa sändningstid visar i framtiden.

"Arbeta på  Wizards  fick mig att inse vilken inverkan en vecka visa kan ha på att bygga stöd för dig som artist, "Selena berättade Toronto.com . "Jag skulle älska att vara en del av en annan ensemble serie, något samtida och knasig och rolig och lite romantisk. Liksom  Vänner  var tillbaka när det började. "

Som sagt, hennes framtid ser mogna - och väl bevandrade. Selena är redo att erövra mer än ett medium.

"Jag skulle vilja att växa med min musik ", förklarar hon. "Det är verkligen en passion för mig. Jag vill ha kul med det och göra mina fans nöjd med vad jag sjunger. Jag älskar det och vill att det ska vara en del av mitt liv för alltid. "

Hon tillade: "Visst, jag vill göra långfilm, helst dramatiska ettor och jag vet att du måste vara försiktig med hur du gör det."


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 4 januari 2012 12:01



Ända sedan Selena började dejta Justin, hon fått hat från Beliebers.Lyssna på henne hela intervjun här!

Kan vi inte alla bara komma överens? I en intervju med Baltimore radiostation Z104.8, Selena Gomezöppnar äntligen upp om det hat hon får från Justin fans. "Det är lite udda", medger hon.


"Men jag förstår det helt och hållet", fortsätter hon. "Det är fantastiskt för mig att se hur mångapassionerade fans som finns. Du har just fått att tänka på fansen först, och det är OK. "

Hon är så nådig att Selena. Så nådig. Och vad eller inte Selena tycker att det är "konstigt" att hon och Justin inte bara kan dela sina fans?

"Kind of", säger hon. "Men det är ganska coolt att vi har våra egna individer."

Lyssna på hela intervjun nedan:

Selena Gomez Full Interview&mediaId=21664012 ">



Posted by Mikaela

Av bieber fans - 4 januari 2012 11:59

Selena Gomez Tour


 

Selena lämnar för henne latinamerikanska benet av hennes turné i 19 dagar och vi undrar om Justin kommer att hänga med?

Justin Bieber och Selena Gomez är tillbaka i LA efter en virvelvind nyår helgen men de har inte mycket tid innan Selena lämnar för henne "We Own The Night"-turnén i över två veckor att åka på turné.Tror du att Justin kommer att gå med henne när hon åker till San Juan, Puerto Rico på Jan 22?

Selena har nio konsertdatum uppradade i länder som Peru, Mexiko, Brasilien, Argentina och Panama!Kommer du ihåg när Selena gick med Justin till Brasilien under hans sydamerikanska turné? Vi satsar du Justin kommer att ta lite tid att följa med sin hjärtas dam utomlands!  De kan till och med åka på en romantisk resa efter, kom ihåg när de hade en handdator som fylls resa i  St Lucia ?

Vi hoppas att de får mer gosa tid tillsammans!


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 4 januari 2012 11:59

Selena Gomez Tour


 

Selena lämnar för henne latinamerikanska benet av hennes turné i 19 dagar och vi undrar om Justin kommer att hänga med?

Justin Bieber och Selena Gomez är tillbaka i LA efter en virvelvind nyår helgen men de har inte mycket tid innan Selena lämnar för henne "We Own The Night"-turnén i över två veckor att åka på turné.Tror du att Justin kommer att gå med henne när hon åker till San Juan, Puerto Rico på Jan 22?

Selena har nio konsertdatum uppradade i länder som Peru, Mexiko, Brasilien, Argentina och Panama!Kommer du ihåg när Selena gick med Justin till Brasilien under hans sydamerikanska turné? Vi satsar du Justin kommer att ta lite tid att följa med sin hjärtas dam utomlands!  De kan till och med åka på en romantisk resa efter, kom ihåg när de hade en handdator som fylls resa i  St Lucia ?

Vi hoppas att de får mer gosa tid tillsammans!


Posted by Mikaela

Av bieber fans - 4 januari 2012 11:56


Två kanadensiska beliebers betalar framåt Justin Biebers välgörande anda. Efter landning framför scenen på en Bieber konsert i Toronto, var 14-åriga Alexx Mowbray drog på scenen och gett undertecknad akustisk gitarr av Biebs, The Beacon Herald rapporter.

Med sin syster, Kelsee Casagrande beslutade Mowbray utan att tveka att auktionera ut gitarren för välgörenhet . Intäkter kommer att gå till Biebers Tro Välgörenhet och en lokal mat bank i Stratford, Kanada.

"Vi har aldrig ens tänkt på att sälja den och behålla pengarna. Om det kan rädda liv, det är viktigare än pengar. Och jag kommer alltid att ha mina minnen. "Mowbray till The Beacon Herald.

Inspirerad av Bieber förmåga att få ut sitt budskap, är Casagrande och Mowbray nu använder sin Twitter-feeds för att hålla folk uppdaterade på gitarr auktion. De säger att de fortfarande är färdigställa planer för att donera det.



Posted by Mikaela

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards