justindrewbieber94

Alla inlägg den 28 januari 2012

Av bieber fans - 28 januari 2012 11:36


Justin och MJ dotter, Paris Jackson (13) utgör tillsammans efter hand-och fotavtryck ceremoni hedra Michael Jackson på Grauman kinesiska teatern den 26 jan 2012 i Los Angeles, Kalifornien. fler bilder!

Efter ceremonin, twittrade Paris:

"Hade en sådan fantastisk tid idag. Creds till @ JustinBieber som gjorde ett bra jobb (: FAM verkligen uppskattar det <3 "


Av bieber fans - 28 januari 2012 11:34


Justin säger att han fortfarande beklagar förlusten av King of Pop, Michael Jackson .

På Michael Jackson hand och fotavtryck ceremonin,  berättade Justin Access Hollywood är Billy Bush: "Vet du vad? Jag önskar att jag skulle ha kunnat träffa honom. Det var verkligen sorgligt att ... jag i stort sett släppt min första singel i veckan han gick, så det var verkligen olyckligt. Så jag känner, det är bara riktigt ledsen. Det var en person som jag verkligen ville träffa. "

På en sådan stor dag, sade Justin han tänkte på Michael enorma arv - något som fortsätter att inspirera honom.

Justin bilder på Michael Jacksons ceremoni!

"Han är en ikon. Varje gång jag går ut på scen, varje gång jag går ut och göra, jag försöker alltid vara det bästa och det är vad han alltid gjort ... Och det finns aldrig kommer bli en annan Michael Jackson så länge någon lever. Jag tror att han är otroligt och det är en ära att vara här. "

Den Michael Jackson hand-och fotavtryck ceremoni presenterade ett resultat av de Cirque Du Soleil "Immortal World Tour" team och gästades av Michael familj och barn.



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards