justindrewbieber94

Alla inlägg den 15 januari 2012

Av bieber fans - 15 januari 2012 16:05


(Fame Flynet)  (Fame Flynet)  (Fame Flynet)   justin_bieber_and_selena_gomez_shopping.jpg 

Av bieber fans - 15 januari 2012 16:01

Justin Selena Datum


Ögonvittnen säger att paret hade ett PDA-fylld dag ut - ta reda på vad de var upp till!

Justin Bieber och  Selena Gomez  har tillbringat så mycket tid tillsammans nyligen, och på deras senaste utflykt tog de ​​i en avkopplande dag i Balboa Park i San Diego, njuter av naturen tillsammans!


Justin, 17, och Selena, 19, sågs av skarpsynta fan Federico Gaytan  på Jan 13, som twittrade om mötet.

"Han var med Selena och hans hund. Ta bilder av ankor "han skrev , att lägga till , "Jag såg JB lägger sin hand på selenas halsen."

Av bieber fans - 15 januari 2012 15:53


Justin livvakt Kenny Hamilton är enligt uppgift ha opererats för ett ospecificerat problem. Trots den nästan totala brist på information, var # prayforkenny toppen trender ämnet på Twitter.

KennyHamilton twittrade: 
"Jag ska ingenstans :) . Oroa dig inte. Bara att ha några personliga tid att hantera somethings. Jag kommer tillbaka snart. "

"Jag kommer inte på Twitter ett tag men så fort jag kan jag kommer tillbaka!"

Kenny har något av en legendarisk rykte bland Beliebers för sin roll som beskyddare av Biebs. Fläktarna önskar Kenny väl på Twitter trots att inte veta vad han opereras för!

Kassa vad Justin och fans sade via Twitter:

justinbieber:
"@ kennyhamilton love u big Bro. bli frisk och komma tillbaka snart. "

EvaBieberXX:
"Vänta wut? vår Kenny blir operation? väl inte orolig anfallen honom, kommer han vara alla goda .. VI ÄLSKAR KENNY Hamilton. han fick massor av # BYLTE "

xbieberdarling:
"Kenny jävla Hamilton är att ha en operation idag? Åh Gud, jag hoppas han är okej. # Prayforkenny "

BieberFitch:
"Kenny börjar bli operation medan vi pratar. Hoppas allt går bra. Kenneth Hamilton skulle kunna vara orsaken Justin är säker i dag. # PrayForKenny "



Av bieber fans - 15 januari 2012 15:48


Justin håret växer ut igen! Hans signatur frisyr har återvänt - åtminstone för nu. Justin visade upp sin nya (gamla) titta på  CES  2012 i Las Vegas. På senare hade Justin stil tagit en vändning till det vassare - han hade gått kortare och även spetsade sitt hår för ett tag - men han verkar ha missat det utseende som bidragit till att göra honom berömd.

Justin och Selena Ny frisyr .

Vi måste erkänna, vi fortfarande tror att denna look är bedårande. Vad tycker du beliebers?



Av bieber fans - 15 januari 2012 15:45


Misteln flicka, Ali Williams rätter om Justin kysser färdigheter under hans arbete på hans "Mistel" video - och medger att Selena var på som tittar på det hela gå ner!

De flesta flickor skulle få svartsjuk titta på sina pojkvänner kyssa en annan tjej. Men HollywoodLife rapporter om att Selena var okej med på skärmen smooching. "Det var helt professionella, och jag älskar Selena," Williams sagt.

Selena Gomez verkar vara bekvämt att ha henne pojkvän interagera med andra damer. I december 2011 då Bieber visades på "X Factor" med tävlande  Drew Ryniewicz var Selena både närvarande och stödjande. "Jag har inte träffa Selena, jag hörde att hon var i huset medan jag sjöng med Justin," Drew sagt om 14 december före tejpade prestanda. "Jag var som," Awkward! "

Om det var besvärligt sjunga med Justin framför Selena, kan vi föreställa oss bara hur besvärligt det måste ha varit att hångla med honom! Hade Williams har en liknande erfarenhet?

Nope! "Det var inte konstigt alls," sade hon. "Han var så trevlig och avslappnad. Justin var väldigt respektfull, så det var bekvämt. "



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards