justindrewbieber94

Alla inlägg den 13 januari 2012

Av bieber fans - 13 januari 2012 20:56

Selena Gomez


Det är ett nytt år vilket innebär nytt hår för Selena Gomez! Hon gick och fick nya spännande tillägg för hennes sydamerikanska turné, fann HollywoodLife.com uteslutande! Vad tycker du om hennes nya 'göra?

Selena Gomez , 19, tog den till Twitter för att debutera hennes nyaste frisyr och vi är helt älska det.


Selena twittrade "Förändring är bra ... Mina flickor  ninezeroone  ta hand om mig hela tiden:) LOVE "med ett twitpic av hennes super söta nya hår.

"Hon ville ha något lite mer stiliga roligt och annorlunda", säger  Chauntal Lewis , som arbetar i receptionen på Nine Zero En salong i West Hollywood, där Selena fick håret gjort på Jan 11th. Selena fick cirka 75 delarna av Great Lengths hårförlängning i lila och blått - något kul och exotiskt för hennes kommande sydamerikanska turné som drar igång i San Juan, Puerto Rico på Jan 22!

Vi älskar hur Selena är inte rädd att prova något annorlunda och edgy med sitt hår. Vi tycker hon ser AH-mazing!

Av bieber fans - 13 januari 2012 20:48

Justin Bieber


Justin - du är så smart att prata direkt tillbaka till de människor som försöker ta ner dig. Det visar att du inte kommer bli mobbad!

När Justin Bieber medgav i sitt nya intervju att nu när han är på topp, "Alla vill ta mig ner," var han erkänna att även när du är enormt framgångsrik, du är inte fri från påtryckningar från hatare.


Men Justin, du det klargöra att du inte kommer att låta som får dig ner eller styra dig bort ditt uppdrag att vara "bäst på det [du] göra."

"Jag vill bli bäst. I världen. Jag vill vara bättre än någon som är någonsin gjort det, " du sa.

Genom att jag tror att du säger att du vill vara den bästa pop låtskrivare och artist möjligt och du säger att du vill ställa in att spela för de mest utsålda föreställningar i en enda turné.

Du tror inte att det bara kommer att hända. Du är villig att arbeta hårt för att få det målet. Och du förstår också att du inte kan steamroll andra människor på väg att nå ditt mål - och den insiktenverkligen visar mognad.

"Jag behöver skina att vara bäst, vara bra att människor och behandla människor med respekt," du sa till tidningen.

Nu är din haters kan försöka få ner dig eftersom de är avundsjuka på din framgång, men hur många av dem är villiga att intensifiera och arbeta 6 eller 7 dagar i veckan som du gör och är också villiga att ta på trycket av att vara en förebild som du?

De flesta ungdomar vill hellre part eller goof runt och bara njuta av att inte vara alltför ansvariga som tonåringar.

Inte så många 17-åringar är villiga att studera och arbeta långa timmar nästan varje dag, inte heller de är villiga att ge upp festande och drickande för att de vill vara en förebild för andra. Men Justin du är villig att göra det. Du känner en djup känsla av nytt ansvar för att dina fans.

"Jag tänker inte bekräfta vad folk vill att jag ska vara eller gå ut och börja festa, har ser folk mig med alkohol ... jag kommer aldrig att göra mig så barnen och föräldrarna inte respekterar mig ... Jag vill inte att sjunga om saker som sex, droger och svordomar, " du förklaras.

Bra för dig Justin. Jag är så glad att trots din framgång, du är inte låta det stiga dig åt huvudet. Om något, har du omfamnade uppenbarligen djupt ansvar med den framgången.

Och fortsätter att sträva efter ditt mål är det bästa svaret du någonsin kan ge, till din haters!

Av bieber fans - 13 januari 2012 18:57


Justin Biebers Never Say Never kunde hedras med en Dorian Award av GALECA (Gay & Lesbian Entertainment Critics Association) i campy Film of the Year kategori.

Never Say Never är upp mot Mupparna, Thor, Kaboom och Twilight Saga - Breaking Dawn (del 1) för skojs campy (avsiktligt eller ej) Film of the Year ära. Medan Rooney Mara är upp mot Meryl Streep och Leonardo DiCaprio för Film Performance of the Year.

Den kompletta listan över Dorian Vinnarna kommer att avslöjas den 16 januari 2012 GALECA.com

Av bieber fans - 13 januari 2012 18:56


Justin förlorar folkets val utmärkelse till Bruno Mars.

I år Justin Bieber var nominerad i bara en kategori, "Favorit manliga artist" och var uppe mot Blake Shelton, Bruno Mars, Eminem, Enrique Iglesias och vinnaren är ... Bruno Mars. Faktiska röstar stämmer inte släppt så ingen möjlighet att veta om Justin tvåa eller hur många röster han fick.

Detta är inte första gången Justin Bieber förlorar utmärkelse till Bruno Mars. Förra året förlorade Justin också en utmärkelse till Bruno på American Music Awards.



Av bieber fans - 13 januari 2012 18:53


Justin missade sin chans att ingå i ett porträtt bok av högsta stjärnor efter att störa en fotograf anländer tre timmar försenad till sitt skott, rapporterar contactmusic.com

Rob Shanahan har gjort en karriär att fotografera kända ansikten, bland rocklegender Sir Paul McCartney, Sir Elton John och Rolling Stones.

Men han avslöjar den första toppen celeb att hålla honom väntande var Justin Bieber - och när han äntligen kom, var Rob Shanahan mindre än imponerad av resultatet av deras möte. Som ett resultat, beslöt han att inte inkludera några bilder på Justin i sin nya bok.

Rob berättar Minneapolis Star Tribune, "Någon frågade mig vem jag fotograferade som inte gör det i min bok - Justin Bieber. Han fick mig att vänta tre timmar. Ingen har någonsin gjort mig vänta mer än 10, 15, 20 minuter. "

"Det var stor photoshoot. Jag kände mig inte något samband. Jag slutade med redigering honom ur boken . "tillade han.



Av bieber fans - 13 januari 2012 18:49


Justin och Zac bära samma tröja. Vem bär den bäst?

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards