justindrewbieber94

Alla inlägg under januari 2012

Av bieber fans - 12 januari 2012 16:13

Klicka på bilden för att se den i fullstorlek


är det bara jag eller har jhustin sit frisyr tllbaka? 

Av bieber fans - 12 januari 2012 16:05



justin-bieber-robot011112-6.jpg  justin_bieber_mrobo_tosy.jpg  Justin_Bieber_unveil_CES_robot.jpg


Justin deltog i 2012 International Consumer Electronics Show (CES) i Las Vegas
Convention Center på onsdag (januari 11)


Justin Bieber, TOSY Robotics grundare / VD Ho Vinh Hoang och musikjournalist Allison Hagendorf avslöja mRobo Ultra Bass bärbar högtalare och dans robot på TOSY Robotics monter på 2012 International Consumer Electronics Show i Las Vegas Convention Center 11 januari, 2012 i Las Vegas, Nevada.

CES, världens största årliga hemelektronik mässa, löper till och med januari 13 och har mer än 3100 utställare visar upp sina senaste produkter och tjänster till ca 140 tusen deltagare.



Från GetWheels:
Idag har vi turen att få en förhandstitt av mRobo, artighet av en mic'd upp Messias med sweepy lugg och en skinnjacka . När tar scenen till vrålar av applåder och Jelly Bean sunshowers gick Bieber på att göra en kort demo av bot och visar dess förmåga att synkronisera sina danssteg till vad låtar skrälla ur sin buk högtalare - i detta fall, Billie Jean. Den mRobo såg visserligen klumpigt ibland, och var särskilt besvärligt när scenen med tonåringens Phenom, men som TOSY upprepade gånger påmint oss är det fortfarande i prototypstadiet. (Bieber, för sin del såg helt överväldigad över stora delar av upplevelsen.) Före nedgång från hans bubbelgum predikstolen, påminde Bieber hans medhjälpare att "följa dina drömmar." Våra, åtminstone, har just insett.


Av bieber fans - 11 januari 2012 19:42

Justin Bieber


Justin, som är på väg att fylla 18 den 1 mars, håller inte någonting tillbaka i en ny intervju med V magazine - inklusive hans kärleksliv!

Justin berättar om sin berömmelse, sin karriär och sin kärlek liv i det nya numret av V magazine.


"Jag vet en hel del människor säger att de hatar Justin Bieber . De hatar mig bara för att de hatar tanken på mig. Jag är ung, jag är stilig, men de tror mig här på grund av det ... Nu när jag är på topp, alla vill få ner mig, "Justin sa.

Så vad gör popstjärnan , som är berömt dejta Selena Gomez , tycker om kärlek? "Jag är till kärlek och kanske jag blir mer i att älska när jag blir äldre. Men jag vill vara någon som är respekterad av alla. "

Justin, som utan tvekan har tillgång till allt, hade också några aktern saker att säga om festande, som gör honom stor förebild i våra ögon!

"Jag tänker inte börja följa vad folk vill att jag ska vara eller gå ut och börja festa och ha folk ser mig med alkohol ... jag vill inte att börja sjunga om saker som sex, droger och svordomar" fortsatte han.

Och hans svar till kritiker där ute som tror att han är en modefluga?

"Jag vill att folk ska veta att detta inte bara en lyckträff. Jag är här för en livstid. Och ingen kommer att bli av med mig. "

Vi hoppas det, Justin!

 
Av bieber fans - 11 januari 2012 19:38


Justin Bieber’s New Album BELIEVE: Possible title and track-list.
1. Believe
2. Let it Be
3. Them Sexy Ladies ft. LMFAO
4. Be Alright Dance for me ft. Kanye West
5. By your side ft. Taylor Swift
6. Canadian Swag ft. Drake
7. Your lips Against Mine
8. Beach Bodies ft. Cody Simpson
9. My Beliebers

Justin Biebers Belive Album ryktas att släppas i mars! 
Även detta är inte den officiella låtlistan. 
Vi kommer att hålla er uppdaterade!


Av bieber fans - 11 januari 2012 19:36

Justin Biebers manager, Scooter Braun, har hört precis vad Biebs är upp till och vill att alla ska veta att belive är ett spel växlare.

"Wow! I studion med @ justinbieber och # belive kommer att bli löjligt! "Scooter twittrade om Justin 2012 release. Scooter budskap kom samma dag som Justin meddelade att han officiellt är arbetar med projektet.

"Starta inspelning heltid # belive idag. låt det roliga börja! # NewMusic ", säger han twittrade på tisdagen timmar senare tillade:" # studio ".

Men det verkar som han tar en paus för att slå upp Consumer Electronics Show (CES) , som för närvarande pågår i Las Vegas. "På väg till Vegas på morgonen för CES. Ska se vad som kommer härnäst. # GadgetNERD ", säger han twittrade.



Av bieber fans - 11 januari 2012 19:35


Från @ whitthashit:
"Min bebis kusin Charly (9 månader) & # justinbieber"

Av bieber fans - 11 januari 2012 19:31


Justin berättar för V Magazine att han inte är ett barn längre, men han medger att han inte är helt vuxen heller.

"Människor behöver veta att jag inte är ett barn längre. Men i slutet av dagen, jag är inte helt fullvuxen. "Säger Justin.

"Jag är fortfarande lärande. Jag tänker inte försöka att anpassa sig till vad folk vill att jag ska vara, eller gå ut och börja festa, har ser folk mig med alkohol. Jag vill göra det i min egen takt. "

"Jag vill inte börja sjunga om saker som sex, droger och svordomar," sade han. "Jag är till kärlek, och kanske jag får mer i att älska när jag blir äldre. Men jag vill vara någon som är respekterad av alla. "




Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards