justindrewbieber94

Alla inlägg under januari 2012

Av bieber fans - 15 januari 2012 15:48


Justin håret växer ut igen! Hans signatur frisyr har återvänt - åtminstone för nu. Justin visade upp sin nya (gamla) titta på  CES  2012 i Las Vegas. På senare hade Justin stil tagit en vändning till det vassare - han hade gått kortare och även spetsade sitt hår för ett tag - men han verkar ha missat det utseende som bidragit till att göra honom berömd.

Justin och Selena Ny frisyr .

Vi måste erkänna, vi fortfarande tror att denna look är bedårande. Vad tycker du beliebers?



Av bieber fans - 15 januari 2012 15:45


Misteln flicka, Ali Williams rätter om Justin kysser färdigheter under hans arbete på hans "Mistel" video - och medger att Selena var på som tittar på det hela gå ner!

De flesta flickor skulle få svartsjuk titta på sina pojkvänner kyssa en annan tjej. Men HollywoodLife rapporter om att Selena var okej med på skärmen smooching. "Det var helt professionella, och jag älskar Selena," Williams sagt.

Selena Gomez verkar vara bekvämt att ha henne pojkvän interagera med andra damer. I december 2011 då Bieber visades på "X Factor" med tävlande  Drew Ryniewicz var Selena både närvarande och stödjande. "Jag har inte träffa Selena, jag hörde att hon var i huset medan jag sjöng med Justin," Drew sagt om 14 december före tejpade prestanda. "Jag var som," Awkward! "

Om det var besvärligt sjunga med Justin framför Selena, kan vi föreställa oss bara hur besvärligt det måste ha varit att hångla med honom! Hade Williams har en liknande erfarenhet?

Nope! "Det var inte konstigt alls," sade hon. "Han var så trevlig och avslappnad. Justin var väldigt respektfull, så det var bekvämt. "



Av bieber fans - 14 januari 2012 17:45

Från Marlee Matlin : 
"Jag var 21 - en ung grabb på Paramount 75-Anniv fotosession . Nu vid det 100: e med unga Justin B. Så söt! "

Om Marlee Matlin: Hon är den enda döva skådespelerskan att vinna en Oscar för Bästa kvinnliga huvudroll.



Av bieber fans - 14 januari 2012 17:44


astridpineda
"Tydligen Justin var vid Lake Balboa idag. Jag var på sjön Balboa idag. WTF? Jag kommer aldrig träffa honom : (... "

HollyhoodGirl
"@ justinbieber @ selenagomez min son är på Balboa sjö med min mamma och är förvånad över att du är där. parkerade bredvid u



Av bieber fans - 14 januari 2012 17:43

Av bieber fans - 14 januari 2012 17:40


Justin och flickvännen Selena Gomez har båda idrottsliga nya frisyrer denna vecka. Justin gjorde ett framträdande på International Consumer Electronics Show (CES), där han presenterade den nya Tosy mRobo Robot - en bärbar högtalare som förvandlas till en robot och dansar till rytmen av musiken.

Inte en vara upstaged av tekniska framsteg, hade Justin tog tillbaka sin välbekanta frisyr, hairflip.

Under tiden har flickvän Selena twittrade en bild av sig själv sport safir och ametist färgat hår förlängningar. Enligt en rapport från People.com hade Selena Gomez den Stora Längder 3-D-extensions satte in på Nine Zero En skönhetssalong i West Hollywood . "Förändring är bra", säger hon twittrade tillsammans med en bild på hennes nya look.

Tycker du det?



Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards