justindrewbieber94

Alla inlägg under januari 2012

Av bieber fans - 23 januari 2012 18:32


Från @ Jardc87
"Hi guys! Jag är verkligen stolt över denna teckning! Det är en ny Justin ... jag gillar verkligen den nya fotograferingen för V Magazine alla bilder är fantastiska! Så jag bestämde mig för att göra ett porträtt från shoot! Denna teckning tog mig 4 timmar och 30 minuter ... Jag använde en stiftpenna 2mm 3B och träkol 2B ... Precis som alla vet att jag belieber så jag hoppas du verkligen gillar den Justin! : D Jag väntar på nästa album! Vi vet alla att det kommer att vara fantastiskt! Håll inspirerande ;)oss! "

Av bieber fans - 23 januari 2012 18:31


Justin har svarat på samtalet för att hjälpa en 20-årig kanadensisk kvinna kampanj för att öka medvetenheten om organdonation.

Justin svarade på en Twitter-kampanj startades av Helene Campbell för att uppmuntra människor att registrera sitt samtycke till organdonation med retweeting en av hennes tweets, vilket gör det synligt för Biebs Twitter anhängare.

"Hej @ justinbieber! Jag BELIEB du ska använda den kanadensiska röst till dig och hjälpa till att rädda liv som mitt, " Helene skrev, att lägga till hashtags # beanorgandonor och # giveblood, liksom beadonor.ca webbadress.

Justin Bieber är för närvarande i Kalifornien inspelning ett album, lagt till tre budskap av sin egen via Twitter på ca 3 Am EST lördag och uppmanade sina fans:

"Jag fick ordet .... Du har otrolig styrka. Jag fick u "

"Hjälpa till att sprida ordet för @ alungstory alungstory.ca # BeAnOrganDonor och Never Say Never"

Helene Campbell fick i juli att hon lider idiopatisk lungfibros. I oktober var hennes lungkapacitet mätt på bara 24 procent, och hon fick höra då att hon skulle behöva en lungtransplantation. Den genomsnittliga väntetiden för lungorna i Ontario är mellan sex och 24 månader.

För mer information, besök alungstory.ca, beadonor.ca och ottawacitizen.com / gåva.



Av bieber fans - 23 januari 2012 18:29


Justin Bieber ger beliebers en särskild behandling för Alla hjärtans dag i år, 2012. Justin har designat en ny flaska för hans parfym, " Someday " , BSCKIDS rapporter.

Vinsterna från $ 55,00 doften specialutgåva kommer att delas mellan pennor Promise och Make A Wish Foundation. Detta är den första ändringen vi har sett den populära butikerna doften hit i juni 2011. Förra året Someday tilldelades Product of the Year utmärkelsen från WWD.

Planerar du att få specialutgåva flaskan?



Av bieber fans - 21 januari 2012 18:08

vad tycker ni om nya temat??? kommentera ;D

Av bieber fans - 21 januari 2012 17:40

Av bieber fans - 21 januari 2012 17:39

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2
3
4 5 6
7
8
9 10 11 12 13 14 15
16 17
18
19 20 21
22
23 24
25
26
27
28 29
30
31
<<< Januari 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards