justindrewbieber94

Alla inlägg under mars 2012

Av bieber fans - 28 mars 2012 15:38


Katy Perry klev ur stolt ståta med en ärmlös T-shirt med Justin Bieber ansikte på den. Foto: x17online.com

Katy bar T-shirt, som är en utskrift av Bieb s Rolling Stone skydd under en avslappnad grå hoodie och svarta byxor för lunch med vänner i Hollywood. Hon höll henne att se lågmäld med en blå keps dras över hennes ögon och överdimensionerade solglasögon.

Av bieber fans - 28 mars 2012 15:37


Justin Bieber poserar med MTV punk'd producent Ashton Kutcher.

Punk'd tillbaka med Justin Bieber och Taylor Swift den 29 mars på 10/9C enbart på MTV.

Kommer du att titta?



Av bieber fans - 28 mars 2012 15:36


Det tar bara några timmar för Justin Biebers nya singel "pojkvän" för att få # 1 plats på iTunes.

justinbieber:
"VAD?? # 1 på iTunes! haha. JAG ÄLSKAR U PEOPLE! thank u! Låt oss nu hålla det där och gå till vår första BILLOARD # 1! Detta är nötter! # Välsignad "



Av bieber fans - 28 mars 2012 15:33


Justin Bieber nya singel, "pojkvän",  sjönk vid midnatt måndag, och spåret från albumet tror var överallt kort därefter och gjorde en trend ämne på Twitter "Justin Bieber - Boyfriend".

Boyfriend drabbade iTunes strax efter klockan slog 12. Justin själv var i fin form på Twitter, vispa hans nästan 19 miljoner anhängare i en frenesi med en nedräkning till sanningens ögonblick.


@ OMBieberSwagg: "Jag var offline som 1 minut och när jag kom tillbaka, Justin Bieber - pojkvän var i världen trend. det var snabbt! # BeliebersGoHard "

@ Inspiringjbiebs: "Jag älskar hur" Mina äggstockarna är på väg på grund av Justin Bieber - Boyfriend. lol. "

@ XXbieber_loveXx: "Staying med beliebers till midnatt är som en twitter övernattning. Jag älskar också att Justin är med oss :)"

@ Maudeapatow: "Justin Biebers ny låt pojkvän bättre att vara den bästa låten jag någonsin hört i hela mitt liv."

@ CWaite11: "Holy helvete. Justin Bieber blåser upp min twitter med # pojkvän tweets. Jag lyssnar kommer till det, bara för att se vad allas tokig. "

@ YurDeyCha: "Oh my Bieber! # 5minutes # POJKVÄN Mina äggstockar kommer att explodera: 0 "




Av bieber fans - 28 mars 2012 15:32


Scooter Braun upptäckte Justin när han var 13, genom skrubbning YouTube och vinna förtroende Justin och hans mor när ingen annan visste vem han var. Under COMPLEX MAG intervju i Justin svit på Four Seasons, talade Scooter öppet om allt från hans strävan efter Justin nästa karriär fas, för att de farhågor han har som Justin mognar.

Intervju av Joe La Puma (@ JLaPuma) från Complex Mag .

Complex:
Hur skulle du beskriva din obligation med Justin?

Scooter Braun:
Vi har en helt annan bindning. Den vanlig missuppfattning-eftersom jag är 13 år äldre än honom är att det är en lillebror. Det är mer som en farbror eller en pappa. I form av förstod det att vara på resande fot med Justin mamma. Hon är inte en DISCIPLINEN, och han behövde den personen i hans liv.

Ibland, han fått galen, vill, "Du är inte vara min vän. Du är inte är roligt. "Och jag sade till honom:" Jag är inte här för att vara din vän. Jag är här för att vara den mannen i ditt liv som säger rätt och fel, oavsett om du håller med mig eller inte. Och jag är inte alltid rätt, men jag ska försöka göra det bästa jobb jag kan. " 



Av bieber fans - 28 mars 2012 15:28


Justin Bieber säger att hans ny musik börjar låta mer "mogna" än hans tidigare verk, contactmusic.com rapporter.

Justin har slagit sig ihop med Mike Posner, Mat Musto och Mason Levy för sitt enda "pojkvän", och han skrev "en del av kroken och rap" själv.

Han sade USAToday :

"Jag är mogna, och min musik är mogna, så jag ville göra något annorlunda. Jag har en massa bra medarbetare som arbetar med mig, och vi tänker utanför boxen. Jag gillar vibe av den här låten. "

Justins skivbolag chef, Steve Bartels från Island Def Jam Music Group, tror Justin senaste låt är "mer högröstat självsäker" och han kan se Justins fanbase växer och tilltalande för fler pojkar såväl som flickor som ett resultat av låten musikaliska kursändring .

Han sade:

"Jag har en dotter som är åtta och har alltid älskat Justin, men vad är intressant är att när jag spelade" pojkvän "för min 14-åriga son, tyckte han att det var coolt.

"Jag tror Justin håller på till hans kärnan publiken, men också vinna nya fans."

Kallad konventionen pojkvän droppar på iTunes den 26 mars och har jämförts med ljudet av Justin Timberlake.



Av bieber fans - 26 mars 2012 21:22


Det finns så mycket tryck för Justin hår att se ut precis rätt. Här är en av hans styling hemligheter avslöjas!

Justin Bieber är kändis frisör Vanessa Pris förklarar att en hårtork ligger bakom några av sina bästa utseende. Vanessa säger att Solano 3700Moda Dryer är "Justin Fave hår verktyg." På $ 220, inte torktumlaren inte komma billigt, men att investera i rätt skönhet verktyg (särskilt för värme styling) är alltid en bra idé. En stor hårtork minskar dina torktid på mitten, utsätta håret för mindre värme skador och med övergripande friskare hår. Har våren du dyra skönhet verktyg som en investering?


Hur mycket tror du att du tycker är för mycket att spendera på en skönhetsprodukt som en värme-styling enhet, en borste eller ett läppstift? Ljud av nedan!

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:21

Justin Bieber Selena Gomez


Medan Selena har varit upptagen röka, dricka och få greps på inspelningen av hennes nya film, har Justin suttit hemma Arbeta - och tänka på henne vi är säkra på!

Justin Bieber är det mest stödjande pojkvännen någonsin! Inte bara tonåringarna hjärt-dunka flyger ut till besöka sin flickvän, Selena Gomez , medan hon filmade sin nya flick Breakers Spring i Florida, läser han även hennes manus också! "Tja, om hon låter är jag," Justin erkände under ett radio-intervjumed Ryan Seacrest i dag.


"Hon är ganska ur hennes del med att göra filmen Breakers våren eftersom hon är [enbart] gjort Disney filmer i det förflutna ", tillade han. I sin nya krati roll har Selena varit setts dricka alkohol, röka cigaretter - även urinera på gatan! "Inte bara Selena kissa på gatan, men hon smutsiga dansar och får greps med sina tre vänner," en källa som har läst manuset uteslutande talar HollywoodLife.com .

Även om Selena kan vara upptagen få betalt för att festa, säger Justin att medan hon är borta filma, tillbringar han sin tid arbetar. Justins senaste singel "pojkvän" var (äntligen!) släpps idag och håller på att betraktas som hans mest mogna klingande spår ännu!

Alltid charmör, Justin säger: "bascially, jag kom upp med den här låten för mina fans."

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards