justindrewbieber94

Alla inlägg under mars 2012

Av bieber fans - 22 mars 2012 18:19

Justin Bieber pojkvän


De Biebs växte bara upp! Han twittrade en Smokin 'ny bild av sig själv för omslaget av hans singel "pojkvän", debuterade 26 mars. Och wow Justin - du ser het!

Justin Bieber behandlade sina fans att lite ögongodis på Twitter idag genom att publicera en ny fullängds foto på sig själv tagna under hans omslagsbilder skott. Um ... hello biceps!


"Justin växer in i en vuxen, så vi bestämde att hans stil bör återspegla detta," kändis frisör Vanessa Pris förklarar. "Vi tittade till den legendariska James Dean för vår inspiration."

Justins nya singel "pojkvän" hits butiker och Airwaves den 26 mars och Bieber fans är inte de enda som räknar ner dagarna. "Och som jag sa. mindre än # 5dagar tills # POJKVÄN träffar ITUNES. im klar, "Justin publiceras på twitter.

Av bieber fans - 22 mars 2012 18:15

Justin Bieber Selena Gomez Ryan Bra Ashley Benson


HollywoodLife.com har exklusiva detaljer om Justin Bieber och Selena Gomez night out med sina morföräldrar och två av deras bästa vänner i St Petersburg 10 mars!

Justin Bieber och Selena Gomez är så vanligt! De två mega-stjärnor gick ut på en dag i St Petersburg, Florida med två av sina bästa vänner - Ryan God och Ashley Benson , plus Justin farföräldrar - och HollywoodLife.com har alla detaljer om deras jordnära middag!

"Justin, Selena, Ashley, Ryan och hans morföräldrar satte int han tillbaka i restaurangen och verkade ha en riktigt bra tid tillsammans", en källa vid Fergs Sports Bar & Grill, där gruppen kom in runt 19:00 den 10 mars , berättar. "De skrattade och skämtade non-stop."

Trots att de var definitivt märkt av andra restauranggäster, den grupp av kändisar lyckades ändå ha lite privatliv. (I själva verket orsakade Justin och Selena ganska tumultet vid grillen ... klicka  här  för mer information om detta.) "Fans höll försöker gå över och få en närmare titt, men det fanns en massa livvakter vid bordet, så att ingen man kunde komma för nära, "vår ögonvittne säger. "Vi är kända för våra hamburgare och vingar, och jag tror att det är vad de hade. Ingen beställt alkohol. "

Naturligtvis skulle det inte vara en kul kväll utan en viss sund konkurrens mellan Ryan och Justin, killarna kunde inte motstå att spela ett arkadspel på den avslappnade restaurangen.

"Vid ett tillfälle gick Justin och hans vän utanför restaurangen för att spela detta stansning spelet har vi" vår källa minns. "I grund och botten, slå dig väskan och maskinen talar om hur hårt du slår det. De spelade att ett par gånger - de fick verkligen konkurrera med varandra! Det var gulligt att se. "

Vi älskar hur avslappnade Justin och Selena är! De behöver inte lust krusiduller att ha kul - de precis som varandras sällskap!

Av bieber fans - 22 mars 2012 18:12


Selena - det tar en hel del mod för att inte låta sig pressas att dricka eller festa med en "vän" eller co-stjärna. Du har verkligen huvudet på ett rakt och vi är stolta över dig!

Selena Gomez , att vara borta hemifrån, din familj och din pojkvän Justin Bieber  är svårt nog att hantera, så har en co-star försöker pressa dig att dricka eller festa och sedan retas du, genom att ringa en "Disney Princess" är bundet ha ont.


Här arbetar hårt för att övergången till en mer ung vuxen film med Spring Breakers , och medvetet lämnar bakom historia, ja, huvudrollen i Disneys 2009 originalfilmen, Princess Protection Program och din motspelare Vanessa Hudgens verkar vara att försöka underminera ditt självförtroende och dina värderingar, rapporterar InTouc timmar.

Tja, är vi så glada här på HollywoodLife.com att du inte tillåter Vanessa för att komma under huden och pressa dig att göra något som skulle ha gjort dig mycket illa till mods.

Det visar bara hur mogen du är. Det visar också att du tydligt har lärt mig att man måste stå upp mot mobbarna från nära vän Demi Lovato , som har talat öppet om hur mobbning fick henne att kännaså osäker.

Som tur är har du nära bor familjen, den mest positiva till pojkvänner i Justin Bieber och bästa vänner som Demi Lovato och Taylor Swift , som har talat ut om trogen mot dig själv. Taylor Swift har varit mycket högljudd om det faktum att hon inte har något intresse av att dricka. "Jag tycker inte, som att dricka. Jag är inte "Man, det är min favorit sak att göra." Och jag dricker inte för att berusa sig eftersom det är bara inte söt ", sade hon till 60 Minutes i en intervju i november 2011.

Du vet vad med BFFs som Taylor och Demi, som behöver oroa sig för ett co-star like Vanessa.

Grattis om att vägra vara ett offer för mobbning. Vi slår vad om Vanessa faktiskt riktigt respekterar dig - vi säkra gör!

Av bieber fans - 22 mars 2012 18:10

Justin Bieber Mamma


Med Selena Gomez i Florida arbete, har Justin Bieber vänt sig till en annan flicka i hennes frånvaro!

Justin Bieber vet du hur man vin och äta damerna! Den 18-åriga popstjärnan är upptagen arbetar på sin efterlängtade album, Believe , men ändå lyckas spara tid för de viktiga kvinnorna i hans liv.

"Hade de bästa mor-son dag någonsin w  justinbieber . Middag & en film & gav mig & tidig bday närvarande - han skrev till mig en låt MomentsToCherish , "Justin stolta mamma, Pattie Mallette , skrev den 20 mars.

Justin svarade helt enkelt att skriva, "kärlek u" på Twitter .

Vi älskar hur Justin alltid lyckas göra sin mamma att känna sig speciell och stannar jordade, även när han är en av de största stjärnorna i världen.

Vill du höra låten Justin skrev sin mamma? Ljud av nedan!

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:52


Dålig Selena! En insider avslöjar större dramatik på Florida uppsättningen av hennes nya film.

Kommer du ihåg när Selena Gomez twittrade om att ha "dålig ångest" efter en dag av skytte Spring Breakers ? En ny rapport från In Touch  magazine visar att Selena co-stjärniga Vanessa Hudgens kan vara att skylla! Vanessa, 23, plockar uppgift på Selena, 19, för att vara en "Disney Princess" som vägrar att dricka eller fest. Så är Selena slår tillbaka?


Visst frågor senast integrerad SOM DET! En insider berättar MAG Att "Spela smutsiga Känner jag mig sminkad integrerad Selena stil", sa aven OM Vanessa försöker Att hävda sin dominans över Selena Känner jag mig sminkad fejden mycket ensidig.

Kan du fatta det? De Spring Breakers alla ser ut som så goda vänner!

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:50


Justin sjunger om att vara en "gentleman" och spendera alla sina pengar på en flicka i hans snart kommer att-vara-hitsingel!

Justin Bieber räknar ner till 26 mars släppet av hans nya singel, "pojkvän", med dagliga presenter till sina fans, och hans senaste gåvan är bortom ord. Jo, faktiskt, det är ord! Justin skrev alla texter till"pojkvän" på hans officiella hemsida den 20 mars och Selena Gomez är en lycklig tjej, eftersom låten är om alla de romantiska saker Justin skulle göra för att göra sin flickvän glad.


Läs texten till "pojkvän" nedan, så berätta för oss: Tror du att det är Justin mest romantiska låten ännu?

Vers 1

Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta du går 
kan jag ta dig placerar dig har aldrig varit förut 
baby ta en chans eller om du aldrig någonsin veta 
jag fick pengar i mina händer som jag verkligen skulle vilja att blåsa 
Swag Swag Swag, på dig 
Chillin av branden varför vi Eatin "fondue 
Jag vet inte om mig men jag vet om dig 
Så säger hej till falsett i tre två

PRE HOOK

Jag skulle vilja vara allt du vill 
Hey girl, låt mig prata med dig

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm flicka, skulle du aldrig vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, skulle jag aldrig låta dig gå

VERS 2

Säg mig vad du vill ja berätta vad ni inte 
att jag kunde vara din Buzz Lightyear flyga över hela världen 
Jag vill inte vill aldrig kampen ja, ni redan vet 
är jag "ma en göra dig lysa ljust som om du liggande i snön 
Burr 
flickvän, flickvän, kan du bli min flickvän 
Du kan bli min flickvän tills - världens ändar 
Gör du dansar göra en spin och en snurra och 
Voice goin galen på denna krok som en virvel vind 
Swaggie

PRE HOOK

Jag skulle vilja vara allt du vill 
Hey girl, låt mig prata med dig

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm tjej du aldrig skulle vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, skulle jag aldrig låta du går

BRIDGE

Så ge mig en chans, för du är allt jag behöver tjej 
tillbringa en vecka humor din pojke jag ska kalla dig min flickvän 
Om jag var din man, skulle jag aldrig lämna er tjej 
jag vill bara älska dig, och behandla dig rätt

KROK

Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå 
Håll dig på min arm tjej du aldrig skulle vara ensam 
Jag kan vara en gentleman, vad du vill 
Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, aldrig låta dig gå 
Na na na, na na na, na na na 
Ya tjej 
Na na na, na na na, na na na ey 
na na na, na na na, na na na ey 
na na na, na na na, na na na ey 
Om jag var din pojkvän

Av bieber fans - 21 mars 2012 20:45

Selena Gomez Spring Breakers


Spoiler alert! Även Selena är inte baddest flickan i Spring Breakers, får hon fortfarande ganska oanständig!

För er som älskar Selena Gomez för hennes goda flicka roller, kanske du vill täcka dina ögon för en del scener i Spring Breakers .


Vi sa ju att hon sjunger en riktigt smutsig rap låt , men det finns mer att hennes roll!

En källa som såg scriptet säger HollywoodLife.com att inte bara Selena kissa på gatan, men hon smutsiga dansar med ett skämt och blir arresterade med sina tre vänner!

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards