justindrewbieber94

Alla inlägg under mars 2012

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:20

Justin Bieber pojkvän


Jag är officiellt ombord med den nya vuxit upp Bieber och jag har "pojkvän" på repeat! Gör du?

Jag förstår äntligen varför tusentals flickor har Justin Bieber affischer hänger på deras sovrum väggar.Justin var alltid lite för ung för mig att svimma över eftersom jag är 25, men hans nya låt "pojkvän" definitivt har jag gjorde en dubbel start - jag officiellt Bieber feber!Från det ögonblick jag slog play, hade hans super sexiga och romantiska texter jag fast! "Om jag var din pojkvän / jag aldrig skulle låta dig gå / Jag kan ta dig placerar dig har aldrig varit förut / Baby chansa eller du aldrig veta ... Håll dig på min arm tjej / du skulle aldrig vara ensam / jag kan vara en gentleman, vad du vill / Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå, "ljud sexig i sin nya mer mogna klingande ton.

Den andra viktiga anledningen till att jag har kommit ner med ett svårt fall av Bieber feber är hans nya James Dean -esque look! Kan någon säga HOT HOT HOT! Det här ser inte ut som "Baby" sångaren Jag minns att jag tittar på YouTube. Justin har gått från teeny-Bopper till full på heartthrob, och jag är i!

För att vara ärlig, ger den här låten mig tillbaka till de dagar då jag brukade spränga Justin Timberlake på gymnasiet. Detta är den första sexiga relationen låten på i etern i ganska länge och jag kan lova dig, "pojkvän" gå att nå den nya äldre publik som Justins efter.

Om jag är någon indikation så Justin har officiellt uppmärksamhet de kvinnliga tjugo-somethings. Låt oss hoppas att det nya kommande albumet är fullt av låtar som denna. Nu har jag inte att rodna nästa gång någon frågar mig vad jag lyssnar på, jag spränga stolt denna enda och berätta för alla om det.Hatten av för dig Justin, Selena Gomez  är en lycklig dam.

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:19

Justin Bieber pojkvän


Selena är inte bara Justin flickvän - hon är också hans # 1 Belieber!

Tja, vet vi vad Selena Gomez  kommer att lyssna på hela dagen!


Selena, 19, tog till Twitter att dela kärlek till sin pojkvän: s nya singel "pojkvän".

"Äntligen ;) ❤ ❤" hon twittrade den 26 mars med ett foto av Justin Bieber : s "pojkvän" albumets omslag på sin telefon.

Vi älskar hur hon är så positiva till sin pojkvän! Och det är så söt hur hon lyssnar på det - hon måste vara så stolt över Justin!


VIDEO

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:17

Justin Bieber Kärlek


Justins ljud är inte det enda mogna! I en ny radiointervju, bevisar teen heartthrob han bli en man - och han medger att han har lärt sig mer om kärlek!

Leder fram till 26 mars släppet av hans nya singel "pojkvän", Justin Bieber sjönk med Elvis Duran 's NYC Z100 radio show på 24 mars för att diskutera växa upp, ändra sin ljud och kär!

"Det finns djup det att du inte har i ditt annan musik," Elvis sa om "pojkvän", debuten singeln från Justin är mycket efterlängtade album Tro . "Det låter precis som en helt ny strategi."

"Jag var yngre och min röst var högre," Justin erkände om hans äldre musik. "Min musik inriktad på en yngre publik. Nu är jag bredda min publik. Vi ville visa folk att jag kan utvecklas. "

"Vad är kärlek när man är 13?" Skämtade Elvis.

"När du är 13, det är när du först försöka lista ut vad det betyder - det är typ av en valp kärlek," Justin förklaras. "Nu är 18 och försöker lista ut vad det faktiskt egentligen betyder är en helt annan historia."

Ingen tvekan hans flickvän över ett år, Selena Gomez , har bidragit till öppna hans ögon för att äkta kärlek!

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:16

Selena Gomez Miami Pics


Selena hängde med henne BFF Ashley Benson på en sällsynt kväll ledigt från filmning "Spring Breakers. Det ser ut som hon har en blast, men vi är säker på att hon saknar sin superstjärna pojkvän!

Selena Gomez arbetar outtröttligt filmar Spring Breakers , men hon tog en natt av för att slå upp ett Miami musikfestival med sin BFF Ashley Benson - utan  Justin Bieber !


Ashley, 22, postat en bild av henne och Selena, 19, att Instagram den 24 mars, skriver, "Met skrillex kväll :))". Det visade paret poserar med Skrillex och hans flickvän, sångerskan Ellie Goulding , påUltra Music Festival . Det ser ut som de var alla har så mycket kul tillsammans - även om Selena var utan hennes man Justin, 18!

Av bieber fans - 26 mars 2012 21:14

Selena Gomez Justin Bieber


Selena tog till Instagram att lägga locket på soundtracket till hennes favorit gråtmild film - det verkar som hon försöker hantera saknade sin man!

Medan  Selena Gomez arbetar hårt filmning Breakers Spring i Florida,  Justin Bieber är avslutat hans nya rekord i Los Angeles. Det verkar detta avstånd har tagit lite av en vägtull på Selena, som verkar så ensam utan henne man!


Selena, 19, tog till Instagram den 23 mars att skriva, "Det kommer alltid tillbaka till detta ... En sådan hopplös romantiker ha". Hon skrev också en bild av soundtracket till super-sorgliga kärlekshistoria The Notebook , och vår bästa gissning är att hon tittar på den och tänka om Justin, 18!

Av bieber fans - 26 mars 2012 20:59

Selena Gomez Sexy Pic


Den heta superstjärnan sätter på en bikini, sexig peruk och kysser kameran - vi tror att hon försökte skicka ett meddelande till sin pojkvän medan hon är borta fungerar!

Selena Gomez är upptagen filmning Spring Breakers i Florida medan Justin Bieber är att främja sin nya singel "pojkvän" i Los Angeles, och det ser ut Selena försöker hålla sitt förhållande starkt genom att ta några sexiga uppriktiga bilder!


Selena, 19, tog en bild på de Spring Breakers som av henne i en sexig röd peruk och bikini medan hon kysser kameran. Hon är definitivt visar upp en av hennes hetaste utseende, och vi tror det kommer att få uppmärksamhet av sin pojkvän Justin, 18!

Av bieber fans - 24 mars 2012 19:34


scooterbraun:
@ DazzlingJustin det är faktiskt sant. Vi kommer att vara tacksam åt båda hållen, men detta är sanningen. varför inte. Låt oss gå för det! 28.media.tumblr.com/tumblr_m1d02wV ...

Justinbieber
@ scooterbraun @ DazzlingJustin thats knark. släpper 4 it! # Operationbieberblast BYLTE # # # 3dagar BOYFRIEND

Upprop till alla beliebers, Lets make BOYFRIEND # 1 på Billboard Hot 100. PIP och retweet # OperationBieberBlast. Köp Justin singel "boyfriend" 26 mars.

Sprid ordet!



Av bieber fans - 24 mars 2012 17:19


Här har ni 15 sekunderna av Justins nya singel 'Boyfriend' som släpps nu på måndag 



VIDEO

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
      1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11
12
13
14
15
16
17 18
19 20 21 22 23 24
25
26
27
28 29 30 31
<<< Mars 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards