justindrewbieber94

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Justin Bieber gör Borat på Tribeca Film Festival (EXTRA Interview)

Av bieber fans - 28 april 2012 09:48


AJ Calloway från EXTRA ikapp med Justin Bieber på 2012 Tribeca Film Festival, där han och Scooter Braun hedrades med Disruptive Innovation Award.

AJ frågade Justin om den senaste tweet skickade han ut till Mariah Yeater, kvinnan som påstod att hon hade Justins barn. Justin förklarade:

"Jag satte ut lite tweet där ute," Mariah, är det här för dig, "och sedan jag sätter i en länk till Borat sa," Du kommer aldrig få detta! "

Klocka Justin imitation Borat (ovan)!

På sin senaste resa till London, mobbad fans honom, men det gör egentligen inte oroa dig honom.

"Det blev galet. Det var kul. Jag hade en fantastisk tid. Jag har låst upp att göra mitt album, och jag typ av missade att se alla mina fans och att vara i den miljön. Jag vet inte riktigt bli rädd i allmänhet, eftersom jag vet att de inte försöker skada mig i slutet av dagen. Om de fick mig allt de skulle försöka göra är att kyssa mig. "

När det gäller hans nya album och titellåten, "Tro", Justin säger:

"Låten handlar om mina fans och vad de betyder för mig. Och hur långt de har verkligen fått mig. Jag skulle inte vara här utan dem. "

"Tro" Album sjunker 19 juni!




-----------------


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieber fans - 29 maj 2013 19:07


Som ni antagligen har märkt så har bloggen varit inaktiv under en lång period men nu är den igång igen!        ...

Av bieber fans - 10 mars 2013 13:48

VIDEO justinbieberzone

Av bieber fans - 30 december 2012 19:12

  Justin Bieber slutade bara upp spela in sin Believe akustiskt album i studion! Albumet var ursprungligen kommer att omfatta 8 akustiska versioner av låtar från Believe album, men då han bestämde 8 räckte inte . Han bestämde sig för att skriv...

Av bieber fans - 30 december 2012 19:07

  Från @ BENBALLER instagram: "Min pojke @ justinbieber plockade bara upp 4 nya kedjor! Jag sa  det finns fortfarande en hel del pengar att få före 2013! "   justinbieberzone   ...

Av bieber fans - 10 november 2012 12:30

Justin uppträdde den november 7 på Victoria's Secret Fashion Show i New York, där underbara modellen Barbara Palvin var. Backstage, fotograferades de två tillsammans. En dag senare gick Justin för att se "Lejonkungen" på Broadway. Barbara avslöjar at...

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards