justindrewbieber94

Direktlänk till inlägg 28 april 2012

Justin Biebers BELIEVE album Tracklist

Av bieber fans - 28 april 2012 09:53


Justin Bieber’s New Album BELIEVE: title and track-list.

Official
1. Boyfriend
2. Die In Your Arms
3. All Around The World
4. Believe
5. Be Alright
6. Right Here
7. Thought Of You
8. As Long As You Love Me.


1. SPÅRNAMN: Boyfriend 
SOUND / Bedömning: Den här har rönt Justin Timberlake jämförelser i termer av ljud och Biebers falsett sång (han räknar han faktiskt låter inte alls som JT dock). Det är en super heta bassy R & B-nummer som har skapats med Cooler-Than-Me crooner Mike Posner. Det andas positivt swagger och har några viska / rap bitar som vi avgudar. Men hey, visste du redan eftersom det är hans singel som är ute i Storbritannien just nu. LYRICS: "Om jag var din pojkvän, aldrig låta dig gå / hålla dig på min arm tjej, skulle du aldrig vara ensam / jag kan vara en gentleman, vad du vill / Om jag var din pojkvän, skulle jag aldrig låta dig gå "


2. SPÅRNAMN: Die In Your Arms 
Justin sa: Detta skapades med Rodney Jerkins (en kille som är känd för att göra uber-lysande R & B låtar med artister som Mariah Carey, Boyz II Män, Michael Jackson och Destinys Child) och är old-school . och nya skolan samtidigt SOUND / Bedömning: Det är en mid / upp-tempo R & B-spåret med lätt swing / pop vibbar. Den innehåller piano linjer som är lätta på örat och delar som gör att du vill klappa händerna och knäppa yo "fingrar. Lyrics: det känns så rätt ... så bebis "Jag kunde bara dö i dina armar / varje gång du rör mig baby baby snälla sluta inte tjej ... "


3. SPÅRNAMN: Alla Around the World 
Justin sa: Bara spela det! SOUND / Bedömning: Introt byggs upp i en elektronisk klubb-tastic dansgolvet-filler instrumental med en högtalare, stöta Bassline så stort och tungt den når ett slags svenskt-House -maffialiknande nivå. Ludacris tillbaka som en presenterad rappare. LYRICS: "Du är vacker, du borde veta det ... Du är galen tjej, ska du veta det ... baby vad gör du, var du i ... DJ föra det tillbaka / Alla runt om i världen Jag vill bli älskad. "


4. SPÅRNAMN: Believe
Justin sa: "Det här är ett spår jag skrev för mina fans och handlar om hur de inspirerat mig. Lyssna på ord ... Det betyder mycket. Jag skrev det på min födelsedag - det var midnatt i studion och Scooter [hans manager] ville sjunga happy birthday för mig, men jag var som "nej, låt mig avsluta den här låten!" SOUND / Bedömning: gränsar till makten, ballad territorium, är albumet titelspåret väldigt känslomässigt lyriskt och åtföljs av en episk piano linje och även en gospelkör mot slutet. Vi tycker det definitivt kommer att bli en favorit hos die-hard beliebers. LYRICS: "Det fanns nätter då jag tvivlade själv, men du höll mitt hjärta från att falla ... Se på oss nu ... Var skulle jag vara om du inte tror."


5. SPÅRNAMN: Be Alright 
Justin sa: Han skrev den här låten på ett plan, spelade in det när han landade i Indonesien och filmade lite tillhörande video på en strand i Bali. SOUND / Bedömning: växla upp tempot helt och hållet är detta spår bara Justin och en gitarr - cool, akustiska och minimal med en något djupare röst. LYRICS: "All ensam i mitt rum och väntar på ditt samtal ... För att jag skulle gå ett tusen miles ... Genom de långa nätterna och starkt ljus ... Don" inte du oroa dig "orsak allt kommer bli ALRI-i-ight".


6. SPÅRNAMN: Right Here 
Justin sa: "Det är inte färdigt men det låter bra". Den slutliga versionen kommer att ha Drake på den. Det är producerat av Hit-Boy (som produceras i Paris med Kanye / Jay-Z). SOUND / Bedömning: Justin lät ganska Drake-liknande sig på den här Drake-liknande bana som lustigt nog är kommer har Drake. Vi fick bara höra första versen men det är en swaggerific skiva Ballsy hip-hop-svajande R & B.


7. SPÅRNAMN: Thought Of You 
Justin sa: Det är en av hans favoritlåtar på albumet. SOUND / Bedömning: Lyssna på det här spåret vi tänkte "det här är några kraftfulla, kooky men cool pop, lite Diplo-liknande med sin marsch takt och alla "och hör och häpna efteråt fick vi höra att det är en Diplo produktion - massiv seger. Definitivt tycker det är en utmanare för ett singelsläpp (vi hade bestämt detta innan Biebs sa att det var en av hans favoriter btw). LYRICS: "kommer ta lite tid men jag ska klura ut det / Varför ska vi bekämpa den känslan ..." För jag är kär i / [falsett] Thought av dig. "


8. SPÅRNAMN: As long as you love me
Justin sa: "Det här är en riktigt bra låt!" Det finns en rappare som är tänkt att finnas på det men Justin ville inte berätta eftersom det inte har bekräftats och han vill hålla det en överraskning för fansen när det kommer ut. SOUND / Bedömning: Stor och bassy med en något oregelbunden takt, nästan dubstep men inte riktigt, gräver den mellersta delen till snabbt klappar och vindar upp till stora slag igen innan en sorts rap vers. Gör du vill nicka huvudet i takt. Fick oss att tror att det är en Timbaland produktion. LYRICS: "Så länge du älskar mig / vi kan svälta, kan vi vara hemlös / vi kunde vara pank ... Jag vill vara din platina, jag ska vara ditt silver, jag ll vara ditt guld. "

Justin Bieber oss tro album kommer att släppas i Storbritannien den 18 juni och USA den 19 juni.!



 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av bieber fans - 29 maj 2013 19:07


Som ni antagligen har märkt så har bloggen varit inaktiv under en lång period men nu är den igång igen!        ...

Av bieber fans - 10 mars 2013 13:48

VIDEO justinbieberzone

Av bieber fans - 30 december 2012 19:12

  Justin Bieber slutade bara upp spela in sin Believe akustiskt album i studion! Albumet var ursprungligen kommer att omfatta 8 akustiska versioner av låtar från Believe album, men då han bestämde 8 räckte inte . Han bestämde sig för att skriv...

Av bieber fans - 30 december 2012 19:07

  Från @ BENBALLER instagram: "Min pojke @ justinbieber plockade bara upp 4 nya kedjor! Jag sa  det finns fortfarande en hel del pengar att få före 2013! "   justinbieberzone   ...

Av bieber fans - 10 november 2012 12:30

Justin uppträdde den november 7 på Victoria's Secret Fashion Show i New York, där underbara modellen Barbara Palvin var. Backstage, fotograferades de två tillsammans. En dag senare gick Justin för att se "Lejonkungen" på Broadway. Barbara avslöjar at...

Presentation


Hej, vi är någa Justin Bieber fans som dagligen skriver ut de senaste om han. finns det några frågor kommentera.

Fråga mig

21 besvarade frågor

Omröstning

Hur mycket gillar ni bloggen??
 1%
 2%
 3%
 4%
 5%
 6%
 7%
 8%
 9%
 10%
 10% +

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4
5
6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30
<<< April 2012 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards